Aviseringar
Rensa alla

Tjejer..

Kukkonen:

Dagens samhälle handlar om sex. Finns knappt några hållbara förhållanden längre.

lol nej.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

lol nej.

jo. Arg

SvaraCitera

Sover

Kukkonen:

jo. Arg

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
Sover

sluta. LedsenHjärta

SvaraCitera

Som tjej så förstår jag mig inte på det, men antar att det är allting om feminism.
Folk hatar på feminister för att dem inte vet vad det innebär, och därför blir vi tyvärr utsatta för grov sexism. 
Jag säger inte att det bara är vi kvinnor, men från personliga upplevelser inom gamingvärlden och chatt"världen" så är jag inget mer än ett sexobjekt eller en slyna för att jag inte vill se någon runka. 

SvaraCitera

Avregistrerad:

Dagens samhälle handlar om sex. Finns knappt några hållbara förhållanden längre.

Lever du i en grotta eller?

SvaraCitera

U0YZMASH:
Som tjej så förstår jag mig inte på det, men antar att det är allting om feminism.
Folk hatar på feminister för att dem inte vet vad det innebär, och därför blir vi tyvärr utsatta för grov sexism. 
Jag säger inte att det bara är vi kvinnor, men från personliga upplevelser inom gamingvärlden och chatt"världen" så är jag inget mer än ett sexobjekt eller en slyna för att jag inte vill se någon runka. 

Vissa killars logik:

"Visa brösten!"
"... men för fan, dra upp tröjan. Du kan inte visa brösten!"

SvaraCitera

Avregistrerad: hatar många kvinnors (i dagens samhälle) kaxiga attityd och lösaktiga beetende.

Vet du vad? Killar beter sig likadant. Ska du inte passa på att hata dem också? Eller det känns bättre att trycka ner kvinnor?

SvaraCitera