Aviseringar
Rensa alla

tjena.


Ämnesstartare

Hade väl tråkigt, reggade första gången 06 och sedan blev jag kvar. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns inte varför jag blev medlem, va så länge sen.

Stannade för att det va kul, nu är ja smått beroende 😛


   
SvaraCitera

Les voleurs:

Varför blev ni medlemmar här?

För att whina på något. Minns inte vad [cute]

Les voleurs:

Varför stannade ni?

Les voleurs:

gillar

Les voleurs:

känslan på forumet

Les voleurs:

bra ställe att komma bort från sin sjukt tråkiga vardag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte fråga "experterna" om något, sen stannade jag kvar. En liten tjej med problem som behövde a-whora. Typ.

Stannar för att alla fina finns här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh vad jag gillar um när jag läser i den här tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är bra att vara här, tränar upp ens tålamod och uthållighet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vissel:

åh vad jag gillar um när jag läser i den här tråden

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

Varför blev ni medlemmar här? Varför stannade ni?

Jag blev medlem för att Sincan (medlem här / bästis) länkade trådar då och då och de var oftast jävligt roliga (detta var på den tiden det fortfarande fanns roliga trådar). Till slut kände jag att jag ville vara med och kommentera i dem.
Varför jag fortfarande är kvar har jag inte en aning om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KOmmer inte ihåg varför jag reggade. Stannade pga dåvarande användare. NU är jag kvar pga vana och vissa användare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte riktigt varför jag blev medlem, men stannar pga

antrax:

um family

[love]


   
SvaraCitera

Les voleurs:

känner typ alla ni varandra här, eller är ni också randoms som mig?

Jorå, vi kör självmordscirkel varje jul. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

registrerade mig för att jag lade märke till att min kompis kosjka (se ovan i tråden) spenderade en del tid här och jag blev nyfiken. jag förstod först inte riktigt värdet med sidan, men fastnade för de politiska diskussionerna som låg på min nivå. det fina med ungdomar.se och politik är att det finns användare på så många olika kunskaps- och argumentationsnivåer att det fyllde mitt behov av politisk debatt tills jag tröttnade på dylika aktiviteter.

nu stannar jag mest på grund av det icke-pretentiösa sociala (även om jag själv råkar vara rätt, öh, pretto) och för att flumma runt när jag inte orkar sätta igång min hjärna. skulle inte säga att jag är en del av "the um family", men jag är tillräckligt välkänd för att inte känna mig utestängd.

jag har av någon anledning haft väldigt många konton, men mitt första startade jag någon gång i början av 2009.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

en lite skum fråga, känner typ alla ni varandra här, eller är ni också randoms som mig?

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

Varför blev ni medlemmar här? Varför stannade ni?

EDIT: en lite skum fråga, känner typ alla ni varandra här, eller är ni också randoms som mig?

Var 15 bast, början av 2007. En som nickade Jeff Eklund tipsade om sidan. Hängde mest i knarkforumet, började sedan lära känna folk på riktigt och hänga irl.

Man kommer in i gänget rätt snabbt. [y]

Edit: Jättemånga känner varandra irl. Du också, när du börjar hänga folk i närheten (bara en tidsfråga).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev länkad hit från ett annat forum någon gång i tidernas begynnelse, fann det underhållande och stannade pga tristess.

Är trots mitt långa medlemskap fortfarande en random och har ingen kontakt med um:are utanför forumet.


   
SvaraCitera