pårrarn:
Jag har töjt upp och nermellan 0 och 25 i snart ett halvår för att få tjockare öronsnibb och det har fan växt ihop till ett vanligt hål varenda gång. Sluta oroa er när ni får ettjobb som ni tjänar 20 lax på har ni nog råd att läga 3 på sy ihop öronen om det är så illa.
Word word word!
Lev i nuet. Vill man ha stora örsnibbar ska man ha det, vill man raka av sig håret ska man det, vill man flytta långt långt bort ska man det. Öron går att rätta till, hår växer ut och man kan alltid flytta tillbaka. Skulle man dock råka vara så snål att man inte vill lägga pengar på att sy ihop ett par örsnibbar kan man fan lika väl låta bli. Örsnibbar är trots allt bara örsnibbar.
Intrig:
Örsnibbar är trots allt bara örsnibbar.
word!
håller med dig totalt om det du skrev!
shithappens_:
de är inte bara det. jag tycker bara det ser skabbigt ut med mer än 10, iaf på mig.
sen är du säkert en average random brud också så kan inte bry mig mindre, 10mm är mesigt då är pärlörhängen med rosa nyckelpigor snyggare.
shithappens_:
de är inte bara det. jag tycker bara det ser skabbigt ut med mer än 10, iaf på mig.
pårrarn:
sen är du säkert en average random brud också så kan inte bry mig mindre
pårrarn:
10mm är mesigt då är pärlörhängen med rosa nyckelpigor snyggare.
Tror fan inte hon bryr sig om vad du tycker heller.
pårrarn:
sen är du säkert en average random brud också
HAHAHAHA, och du är annorlunda, va? Lite så där, egen stil, hmh?
Personer som du borde hängas.
Ilikepieee:
go Ilikepieee!! :'D
Ilikepieee:
Haha, precis vad jag tänkte.
Ilikepieee:
Ilikepieee:
Tror inte jag är särskilt annorlunda heller, har säkert inte mer annorlunda stil än andra heller. Med average menade jag att hon säkert var en sån som inte vågade töja öronen mer pga hur det uppfattades osv. Var fri att misstolka det är det enda folk gör i forum så det är helt okej. Och happ om hon inte bryr sig, men att förväntas att någon annan ska bry sig om man skriver något borde inte vara självklart. Speciellt när jag inte direkt riktade mig till henne speciellt, utan mer allmänt.
Äh, jag tog en trea dirr, ska inte va några probs. Men börja inte töja nästa förens den trean är HELT läkt, då får du en feting broskbildning och det är inte så nice ;D
jag töjde upp till 2mm första gng jag töjde och de spräcktes inte, nu har jag 10mm men ja kommer inte töja mer efter det
Äh bara att trycka in hela , inga fjoll
Har precis börjat töja 😛 vet inte hur mkt jag ska ha ännu x)
en sak till är att du kan göra det i duchen. för då är hörat mjukt o det blit mer tänjbart. det har fungerat med mig o mina kompisar.
ta lite tvål på tänjaren o kör i den i duchen.
sen om du känner dig o säker på det kan du köra i lite innan du går o lägger dig sen på mårgonen kör du i den helt för då är örat varmt och det är tänjbart.
kramkram
vill töja större nununu !
men vet inte om jag ska göra de för ofta.. de kanske spricker då, och de är nog inte så kul xD
Jag töjde från 3mm sedan till 4mm och efter det direkt till 6mm och det gick bra. Fast min 4mm blev infekterad eftersom att en kompis råkade smälla till mig precis där på en fest.
Iaf så har jag precis tryckt in en 8mm igår, och nu sitter den stenhårt och gör asont. Eller idag gör den inte så ont, bara om man petar. Fast den var jättesvår att få in och nu vågar jag inte ta ut den och tvätta i hålet för jag kanske inte får in den igen?
Tråden låst på grund av inaktivitet