lilleman29:
han borde vinna pris för sämsta personlighet
Mm, det också iof 😛 men jävlar vilken skådis han e. Bäst tkr jag att han är i colleteral, sättet han dödar asså
SAmini:
Även colleteral(?) där han går runt o mördar folk är en KLOCKREN film där han är hyper bra.
så jävla bra
SAmini:
först iran debatten, och nu DETTA?! 😮 sluta dissa min favoritfilm! The Last Samurai är fanimej ett mästerverk utan dess like. Min favoritfilm utan tvekan. Även colleteral(?) där han går runt o mördar folk är en KLOCKREN film där han är hyper bra.
Jag kan fan inte förstå hur folk kan tycka om filmen... Aja, enligt mig sög den.
Att han är en bra skådis tycker jag inte riktigt hör hit. Han är ju en galen människa!
tom cruise e mystisk
Jademyr:
Han är ju en galen människa!
KannibalKocken:
Jag kan fan inte förstå hur folk kan tycka om filmen... Aja, enligt mig sög den.
billig filmsmak 😉 🙂
Tom Cruise Har man sett exempelvis Magnolia kan man inte säga att han är en dålig skådespelare. Extremt bra film.
Jag gillar Tom Cruise. Tycker han är en av de bättre skådisarna.
nellnellnell:
Jag gillar Tom Cruise. Tycker han är en av de bättre skådisarna.
hur tycker du att han är som person da ?
Bra skådespelare,
lilleman29:
hur tycker du att han är som person da ?
Har aldrig träffat honom så jag kan inte bedöma ifall han är en bra person eller inte. Men från alla youtube klipp och sånt som jag har sett så tycker jag att han är en idiot som gör allt för pengar. Jag tror verkligen inte på att han är "scientolog" utan att han kallar sig själv för scientolog för att tjäna pengar som dom scientologiska kyrkorna ger honom för all "reklam" han åt dom. Och att man säger att man är troende när man inte är det bara för pengarna anser jag bara en idiot kan göra.
Men som sagt så har jag aldrig träffat honom och haft ett trevligt snack med honom så jag kan inte bedöma ifall han är en bra eller dåliga människa. Men efter att ha läst om det jag precis har skrivit så verkar det som om jag ändå har gjort det
KannibalKocken:
Men som sagt så har jag aldrig träffat honom och haft ett trevligt snack med honom så jag kan inte bedöma ifall han är en bra eller dåliga människa. Men efter att ha läst om det jag precis har skrivit så verkar det som om jag ändå har gjort det
ok tack för ett utförligt svar
Vad var det för fel på första videon då? Jag skulle också bli sjukt sur om nån gjorde så på mig. Det var inte ens roligt gjort, så jag hade inte garvat ändå.
Men såg jag fel, eller började snubben grina i slutet? I så fall var det skoj.
Tråden låst på grund av inaktivitet