FittfittaFSMI:
kommer du på lördag, grabben
Ska snacka med farsan tror jag
Mjälte:
nej
Dr. Joint!
Jag har ju inte ens rökt på Nu måste jag göra det för att leva upp till mitt smeknamn. Se vad du har gjort!!!
Mjälte:
Jasså, hur var det? På körlektionen? Var det teori idag då?
Det var najs när man körde. Men lite segt innan. Vi började 9:45, jag var där 9:00. Första teoripasset var inställt så jag satt mest och väntade och pluggade teori själv från 9 till 14:00 ^^ Lite drygt, Sen köra 40min, vänta 45min, köra 40min sen hem en timme med buss
Skoj att köra bil iaf!
Allt bra i skolan?
jonta:
Jag har ju inte ens rökt på Nu måste jag göra det för att leva upp till mitt smeknamn. Se vad du har gjort!!!
förlåt
jonta:
att mest och väntade och pluggade teori själv från 9 till 14:00 ^^ Lite drygt, Sen köra 40min, vänta 45min, köra 40min sen hem en timme med buss
Skoj att köra bil iaf!
naaw. har du kört innan? hur mkt kostar intensickursen?
Mjälte:
förlåt
Nä, vill inte *ta lustgas istället*
Mjälte:
naaw. har du kört innan? hur mkt kostar intensickursen?
Nja, körde för ett år sen Men det är direkt ut på vägarna nu och det går väl helt okej. Hela kursen där man får 21 lektioner och teori + bok kostar 9800 + 1400 för halkbanan >_< Nu är jag gaanska pank kan jag säga
jonta:
Nä, vill inte *ta lustgas istället*
lustgas verkar ändå som en konstig åtgärd hos tandläkaren tkr jag ^^
jonta:
Nja, körde för ett år sen Men det är direkt ut på vägarna nu och det går väl helt okej. Hela kursen där man får 21 lektioner och teori + bok kostar 9800 + 1400 för halkbanan >_< Nu är jag gaanska pank kan jag säga
aha. naaw. inga pengar
vet hur det känns, jag köpte typ nån fanta idag, så jag har en hundring 🙁
men annars låter det ju ganska
bra ^^
Spitfire:
Ska snacka med farsan tror jag
om berrå går, så går jag med..
om du kommer så kommer jag med xD