*Suck* Så har det hänt igen. Flickan svek och svarar inte i mobilen. vi skulle ses och dricka och ha kul.
får väl ta och dricka min dricka alldeles själv i min ensamhet.
vad är din anledning till att du är ensam ikväll? tänkte att här kan vi småprata och supa för oss själva under fredagskvällen, vi ensamma fredagstyper.
ÄNDRAT 2007-04-11 20:01
Hedersgäster:
Léa
Spitfire
Borgen
Kuggbert
Brunskinn
*Suck* Så har det hänt igen. Flickan svek och svarar inte i mobilen. vi skulle ses och dricka och ha kul.
får väl ta och dricka min dricka alldeles själv i min ensamhet.
vad är din anledning till att du är ensam ikväll? tänkte att här kan vi småprata och supa för oss själva under fredagskvällen, vi ensamma fredagstyper.
ÄNDRAT 2007-04-11 20:01
Hedersgäster:
Léa
Spitfire
Borgen
Kuggbert
Brunskinn
Infraröd:
aa
jag ska lägga mig nu. Dör av trötthet typ. GODNATT!
Nuppineula:
jag ska lägga mig nu. Dör av trötthet typ. GODNATT!
Godnatt. Dröm blött.
Infraröd:
Godnatt. Dröm blött.
Detsamma.
Nuppineula:
Jag har det rätt bra. Måste dock städa. Orkar inte. Och min bror ska konfirmeras imorgon. Så jag måste verkligen städa.
lillebror? jag har en jättejobbig storebror som snor datorn för mej i tre timmar, PÅ EN FREDAGKVÄLL
enhimmelskdrog:
lillebror? jag har en jättejobbig storebror som snor datorn för mej i tre timmar, PÅ EN FREDAGKVÄLL
stackars dig..
Avregistrerad:
vad är din anledning till att du är ensam ikväll?
Jag bor i skogen
Borgeus:
stackars dig..
jag hoppas att han kommer in på det där universitetet till hösten så han flyttar!
enhimmelskdrog:
jag hoppas att han kommer in på det där universitetet till hösten så han flyttar!
Haha:) vad bra för dig!
Borgeus:
Haha:) vad bra för dig!
för mej ja
enhimmelskdrog:
för mej ja
Ja... Ingen annan räknas;)
Borgeus:
Ja... Ingen annan räknas;)
självklart inte
enhimmelskdrog:
självklart inte
inte dina föräldrar heller. 😉
Borgeus:
inte dina föräldrar heller. 😉
mamma bor inte här ändå tänk dej, jag bor själv med två killar/män/gubbar plus en katt, som också är kille. dom förstår sej inte riktigt på mej