jdbrand:
Det funkar inte så hur satan ska jag träffa en tjej om jag inte ens försöker????????
Har du några vänner?
Skaffa vänner i skolan, sluta överanalysera dig själv och dina tankar, och börja va en normal kille.
Genom vänner träffar du fler personer (tjejer som killar), och det är oftast genom vänner som man träffar tjejer, och därav en potentiell kärlek.
Awflauggz:
Har du några vänner?
Skaffa vänner i skolan, sluta överanalysera dig själv och dina tankar, och börja va en normal kille.Genom vänner träffar du fler personer (tjejer som killar), och det är oftast genom vänner som man träffar tjejer, och därav en potentiell kärlek.
mina vänner jag umgås med umgås iprincip aldrig med tjejer för de röker hellre hash eller äter chips och super... Detta är darför jag behöver hjälp
jdbrand:
mina vänner jag umgås med umgås iprincip aldrig med tjejer för de röker hellre hash eller äter chips och super... Detta är darför jag behöver hjälp
Har inte dina killkompisar tjejkompisar?
Röker de hasch skulle jag övervägt att träffa nya vänner i skolan. Varför har du inga vänner i klassen?
Awflauggz:
Har inte dina killkompisar tjejkompisar?Röker de hasch skulle jag övervägt att träffa nya vänner i skolan. Varför har du inga vänner i klassen?
Har d men de är så lame och fula... Alla i klassen är rätt efterblivna då jag går transport i gymnasiet...
jdbrand:
Har d men de är så lame och fula... Alla i klassen är rätt efterblivna då jag går transport i gymnasiet...
Samma som i min klass, men undviker du att vara med dem för att de är efterblivna?
Awflauggz:
Samma som i min klass, men undviker du att vara med dem för att de är efterblivna?
Ah iaf utanför skolan för klarar inte av mitt liv att höra massa efterblivna ord... T.ex idag en fråga i min klass om man ska gå en gymnasie linje för att bli trollkarl... Man orkar inte, vill döda folk ibland
jdbrand:
Ah iaf utanför skolan för klarar inte av mitt liv att höra massa efterblivna ord... T.ex idag en fråga i min klass om man ska gå en gymnasie linje för att bli trollkarl... Man orkar inte, vill döda folk ibland
Det blir en annan grej i gymnasiet, folk har mognat till sig lite efter sommarlovet och det är en mer seriöst stämning.. Men tyvärr så är det fortfarande vissa idioter som lever kvar i barnasinnet.. sorgligt men sant
Var iaf inte orolig för att hitta en tjej, asså.. Om du bara vill ligga, så rekommenderar jag emocore.se väldigt starkt, och möjligtvis badoo.se 🙂
Lycka till fan
jdbrand:
Kan du snälla förklara hur fan du menar det låter som att det skulle vara en sjukt pinsam situation att göra så du säger... Ingen skulle våga göra det...
Jag gjorde det när jag var 16 haffade rätt många tjejer
jdbrand:
Var ska jag skriva min kik? Jag har den på min profil här, säg vad du menar?
du frågade vad kikwall va. Då svarade jag med att man ska skriva sin kik och sedan så svarar tjejer, eller så kan du svara andra tjejer
HeyIJustMeetYou:
du frågade vad kikwall va. Då svarade jag med att man ska skriva sin kik och sedan så svarar tjejer, eller så kan du svara andra tjejer
Ja fast det är en uthängningssida där tjejer uthängs som slampor och hela hemsidan är bara killar som driver och trollar...
Jag frågade min tjejkompis om hon hade någon tjejkompis som hon trodde jag skulle passa med och nu ska hon fixa blind dejt 😀
MaximusPrime: Jag frågade min tjejkompis om hon hade någon tjejkompis som hon trodde jag skulle passa med och nu ska hon fixa blind dejt 😀
Jag frågade min tjejkompis om hon hade någon tjejkompis som hon trodde att jag skulle passa med och nu ska hon fixa blinddejt. 😀
Språkfascist:
Jag frågade min tjejkompis om hon hade någon tjejkompis som hon trodde att jag skulle passa med och nu ska hon fixa blinddejt. 😀
Wat?
Hej jdbrand, Hur mår du jag är från Stockholm. Jag hittade en hel del pålitlig medlem här. Jag tycker du ska prova på webbplatsen chatta med främlingar gratis