Notifications
Clear all

Träningsschema till 15 åring!

Yogi
 Yogi

Fast jag kan ju såklart ha fel, träningsverk kan ju vara dåligt för musklerna.

Majkiie:

Nej, så är det inte alls.

Brukar du få träningsverk? Hur länge brukar du träna oftast, och hur många muskler brukar du träna per träningspass?

Jag brukar oftast träna 2 eller 3 muskler per träningspass, t.ex triceps, bröst och axlar. Så kör jag hårt på just dom musklerna i typ en timme, då får jag träningsverk dagen efter! Gör jag fel?

ReplyQuote
dinga

Yogi:

Jag brukar oftast träna 2 eller 3 muskler per träningspass, t.ex triceps, bröst och axlar. Så kör jag hårt på just dom musklerna i typ en timme, då får jag träningsverk dagen efter! Gör jag fel?

får du även träningsverk i mitten av scheman? jag brukar bara få det i början av ett schema ;O

ReplyQuote
Yogi
 Yogi

dinga:

får du även träningsverk i mitten av scheman? jag brukar bara få det i början av ett schema ;O

Jag får träningsverk efter varje träningspass, förutom i axlarna då av nån konstig anledning [shake] Dock känner jag endå dagen efter att jag har tränat axlarna.

ReplyQuote
dinga

Yogi:

Dock känner jag endå dagen efter att jag har tränat axlarna.

jag känner med efter varje pass, men träningsverk får jag bara första veckan (ett benpass kan sitta i 6 dagar ) gott xD

ReplyQuote

alex11:

bajsäppelmos

blää

ReplyQuote

Yogi:

Jo för mig är det så att har jag inte lite träningsverk dagen efter så känns det som om jag inte har tränat så bra. Jag säger inte att träningsverk är bra, för man vet inte om det är bra eller dåligt. Jag säger bara att för mig är träningsverk ett kvitto på ett bra träningspass.

Wow läs igenom den texten igen och se hur bra skrivet det där var?

Du säger först att "för dig så KÄNNS det som att de inte är bra tränignspass om du inte har träningsverk"

Samtidigt säger du "jag säger inte att de är bra för det vet man inte om det är bra eller dåligt,jag säger bara att för mig är träningsverk ett kvitto på ett bra pass" Är du seriös när du skriver detta?

Sen din fråga till majkie "gör jag fel?" på hur ditt pass ser ut för att få tränignsverk.. vem fan säger att de är rätt?

Sluta försöka stå på dig när det du diskuterar är hur ett placebo som träningsverk får dig att känna dig nöjd me ett träningspass.

ReplyQuote
Yogi
 Yogi

Mrbigstuff:

Jag är en jävla fitta, som tror att jag är såå mycket bättre än alla andra här bara för att jag har tränat hardcore fcking serious sen jag var 13 år gammal!

*sigh* jag orkar inte med dig, därför ska jag inte diskutera detta med dig längre. Hej då och ha ett bra liv.

ReplyQuote
Yogi
 Yogi

Det skulle inte förvåna mig om du inte har så många vänner, Mrbigstuff.

ReplyQuote

Yogi:

Brukar du få träningsverk? Hur länge brukar du träna oftast, och hur många muskler brukar du träna per träningspass?

Nej. Har inte haft det på över ett år. Ca en och en halv timme. Jag tränar 1-3 muskler per pass, beroende på hur tungt jag ska köra och vilka muskler som skall köras.

Yogi:

Bröst, axlar och triceps är för det första en totalt värdelös kombination. Totalt värdelös.
Nej, du gör inte fel. Men du får träningsvärken därför att du antingen är nybörjare, du varierar övningar och intensitet mycket, eller så tränar du inte regelbundet.

ReplyQuote

Yogi:

Jag säger bara att för mig är träningsverk ett kvitto på ett bra träningspass.

Kanske psykiskt, för ditt ego då. Men inte egentligen.

ReplyQuote

Yogi:

*sigh* jag orkar inte med dig, därför ska jag inte diskutera detta med dig längre. Hej då och ha ett bra liv.

Haha! Du orkar inte med mig för du vet att jag har rätt och du har fel,du har ingenting att komma med för du vet me dig själv att du inte kan ett skit egentligen. (bara kolla på ditt pass,triceps,bröst axlar..wooooow)

Och som majkie säger,endast för ditt eget ego,men inte egentligen någon skillnad.

ReplyQuote
Alfen

alex11:

nazgul: Gröt, gröt, gröt...sen lite mera Gröt
jaja äter havregrynsgröt med bajsäppelmos till frukost , fan lite seriösa svar nu

vispa ner ett ägg i gröten med, skitgott och nyttigt

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote