jag skriver just nu vad jag har i hjärtat
Tja tycker att livet E tråkigt
jag har haft skit med min familj och jag har lämnat familjen 3 år sedan fast jag har kontakt med dom
jag har förlorat alla mina bästa vänner för att dom var dumma i huvudet... dom sålde droger i 2016 och jag var med och vi blev tagna av polis och blablabla.....
Jag har försökt begå självmord mer än 3 gånger och jag har varit i sjukhus i flera månader+ akutmottagningen...... nu mår jag dåligt och jag har självmordstankar och det känns att jag vill liksom avsluta mitt liv
men! Det stämmer inte riktigt jag älskar livet och jag har många drömmar som jag ska nå... i framtiden
allt känns jobbigt livet känns jobbigt
det känns att ingen bryr sig om mig
jag har många kompisar som bara utnyttja mig när dom behöver nåt..
annars frågar dom inte alls om mig
jag vet inte hur ska jag försätta med livet
KING16:
jag skriver just nu vad jag har i hjärtat
Tja tycker att livet E tråkigt
jag har haft skit med min familj och jag har lämnat familjen 3 år sedan fast jag har kontakt med dom
jag har förlorat alla mina bästa vänner för att dom var dumma i huvudet... dom sålde droger i 2016 och jag var med och vi blev tagna av polis och blablabla.....
Jag har försökt begå självmord mer än 3 gånger och jag har varit i sjukhus i flera månader+ akutmottagningen...... nu mår jag dåligt och jag har självmordstankar och det känns att jag vill liksom avsluta mitt liv
men! Det stämmer inte riktigt jag älskar livet och jag har många drömmar som jag ska nå... i framtiden
allt känns jobbigt livet känns jobbigt
det känns att ingen bryr sig om mig
jag har många kompisar som bara utnyttja mig när dom behöver nåt..
annars frågar dom inte alls om mig
jag vet inte hur ska jag försätta med livet
kämpa mannen även om det inte ser så ljust ut nu så kommer det bli ljusare sen lovar stay strong <3
Är på bio så hinner inte skriva redigt just nu så tänker låta super cringey och säga såhär.
Efter regn kommer solsken
Be patient and trust the universe pls.
Everything happens for a reason and you will be okay. I promise. On everything.
With every challenge comes growth. Painful periods prepare you to appreciate the beautiful ones awaiting.
Maymay:
Är på bio så hinner inte skriva redigt just nu så tänker låta super cringey och säga såhär.Efter regn kommer solsken
Bio ensam är en upplevelse.