Notifications
Clear all

Trång förhud

Topic starter

Chryseus:

Men som sagt, gå till doktorn istället.

Jag får se, antingen löser det sig snart eller så gör det inte det.
Men hur lång tid tog det innan det slutade göra ont efteråt då? 😉

ReplyQuote

shallewalle:

Nej men helt ärligt, gå till doktorn. Det är en vanlig förekomma och inget att skämmas för. Det är bara 4 ord du behöver säga (jag har trång förhud) sen är det farliga och pinsamma över.

Hmm.. svår fråga. Jag kommer faktiskt inte ihåg. Men räkna med att det tar ett halvår för att få det att gå riktigt smidigt när du väl har lyckats få bak hela.

ReplyQuote

shallewalle:

Är det värt det då? 🙂 Hur känns det nu efter 3 månader? Du ångrar dig ingenting eller så?

Lätt värt det. Ifs hade jag extremfall så hade typ inget val men ja, lätt värt de

ReplyQuote

shallewalle:

Precis gå till UM nu och få en bedömning, vänta inte i år som jag gjorde. Tog mig liksom 3 år att komma till UM men då hade jag social fobi oxå.

ReplyQuote
Topic starter

pathetic:

Precis gå till UM nu och få en bedömning, vänta inte i år som jag gjorde. Tog mig liksom 3 år att komma till UM men då hade jag social fobi oxå.

Ska göra det på måndag, men om de föreslår salva har man någon rätt att vägra och vilja göra en liten operation direkt istället? Istället för att sitta o tänja på den i flera veckor haha, [cute]

ReplyQuote

fade:

Lätt värt det. Ifs hade jag extremfall så hade typ inget val men ja, lätt värt de

Kan du inte berätta lite mer? 😛 Hur stor skillnad är det och är det bättre/sämre känsla vid olika saker man gör med den och ser de bättre/sämre ut enligt dig?

ReplyQuote

Tennsoldaten:

Kan du inte berätta lite mer? 😛 Hur stor skillnad är det och är det bättre/sämre känsla vid olika saker man gör med den och ser de bättre/sämre ut enligt dig?

Alltså jag är ju oskuld så kan inte säga nått om det men ollonet typ tappar känseln :SSSS eller nej det gör den inte men den blir mer ganska mycket mer stryktålig iaf, så sex kmr ju inte va lika nice som innan, hört att folk sagt de å >>>:
Min ser fucked up ut xD men är bara för den va ännu värre innan så är bara glad, kan tänka mig att en normal operation blir riktigt bra (y)

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote