Hade samma problem när jag var i din ålder dude, jag tränade bort det, det var känsligt ett bra tag endå, men du måste ta tag och börja nudda det osv så du kan tvätta det ordentligt med, skulle jag med den vetskapen jag har idag gått tillbaka till den tiden, så hade jag låtit mig "omskäras" its no big deal, och du kommer garanterat slippa massa problem och så, du kommer ha ont i 2-4 dar ja, men det är det värt tro mig...
gå till ungdomsmottagningen dude
varning för stånd med andra ord
laracopp:
varning för stånd med andra ord
Nä nä. Men du kommer behöva fixa detta för att ha proper samlag.
Jag hade trång förhud förr 🙂 Runka bort det
Flash:
Jag har ingen förhud..
om du är kille skulle jag tänka mig att ha sex med dig!
PixPoxy:
om du är kille skulle jag tänka mig att ha sex med dig!
om du är kille?? :O klart han är kille, på vilket ställe finns det förhud förutom på snoppen?
kåtisen:
om du är kille?? :O klart han är kille, på vilket ställe finns det förhud förutom på snoppen?
jag har inte heller någon förhud och ajg är tjej
laracopp:
Behöver jag operera bort en bit?
Problemet är vanligt men den vanligaste metoden är inte omskärelse. Har för mig att om man går till UngdomsMottagningen så brukar de ge ut en salva som man ska smörja in förhuden med och sen tänjer man försiktigt, sakta men säkert ut.
Ring dem för att boka tid så kan de se vad som fungerar bäst för dig.
laracopp:
jag har vid ett antal tillfällen doppat kuken i en mugg med varmt vatten och i den dragit fram och tillbaka långsamt.
HAHAHAHAHAHA! inget illa menat men lät jävligt roligt:P
laracopp:
jag har vid ett antal tillfällen doppat kuken i en mugg med varmt vatten och i den dragit fram och tillbaka långsamt.
Du vet, fitta e så mycket bättre.
Tråden låst på grund av inaktivitet