Aviseringar
Rensa alla

Transformers 3?


Ämnesstartare

Les voleurs:

Förlåt, transformers är ju 2 timmar längre såklart.

Haha så himla irrelevant!


   
SvaraCitera

Första filmen var bra, andra inte alls lika bra.. Hoppas att den tredje blir bättre! [party]


   
SvaraCitera

WilliamAlexander:

lika bra som de föregående...

asså, kan ingen låsa detta tråkiga och uppenbara trollet snart?


   
SvaraCitera

ser nog mer fram emot Fast Five föresten. [cute]


   
SvaraCitera

S3ON:

Fast Five

nej


   
SvaraCitera

Les voleurs:

nej

Jo. [mad]


   
SvaraCitera

fö så kom den för 3 år sen :C

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

asså, kan ingen låsa detta tråkiga och uppenbara trollet snart?

Vf då? har jag misskött mig?

S3ON:

ser nog mer fram emot Fast Five föresten.

Den verkar ascool. Men alla filmerna i fast-serien har varit bra. lite besviken på tokyo drift, huvudskådespelaren var lite tunn. De kunde valt Bow wow istället som huvudskådespelare:) va ja tycker


   
SvaraCitera
Åtta

farbror gugge:

asså, kan ingen låsa detta tråkiga och uppenbara trollet snart?

Funderar nästan på det. Liksom, att någon är en rasistisk cykelhandlare från Norrköping kan jag gå med på, men att någon på fullaste allvar skulle gilla de nya Transformers-filmerna känns allt för osannolikt för att det skulle kunna vara en riktig människa. [shake]


   
SvaraCitera

Ser fram emot den här filmen. Speciellt nu är Megan Fox inte kommer vara med i den.


   
SvaraCitera

Tycker inte att det gör nån större skillnad om Megan Fox eller nån annan tight brud fyller den oumbärliga rollen som Tight Brud. Sådana ska ju ändå bara tittas på och de lär ju inte ersätta henne med nån som är ful, typ.

Åtta:

Tycker att de kan fokusera på robotar som slåss istället.


   
SvaraCitera

På vilken planet är transformers filmerna de bästa som kommit ut? Visst, ettan är en sjuhelvetes bra film och en dröm för alla som är kåta på action (manuset är väl problemet med den). Med tvåan tog Bay i för mycket tycker jag, actionscenerna är brutalt snygga och ljudet kittlar i ryggraden, men den är bara rörig, fånig och rent ut sagt usel i övrigt. Känns som att en tioåring skrev manuset...

Angående T3-trailern:
1. Det är ingen trailer, utan en teaser (som dock är skrämmande lik en trailer)
2. Trailern är grym

Angående T3-filmen: Blir säkert som de andra två, underhållande och i audiovisuell referensklass, men utbytet av Megan var nog ingen bra idé...


   
SvaraCitera

1. Transformers suger

2. Ettan var ok, Revenge of the Fallen var ett av det sämsta jag sett. (robot-himlen? Skidz and Mudflap? I men come on dude!)

3. Shia LaBeouf eller whatever suger

4. Megan Fox har 0 talang what so ever och jag tycker inte hon är snygg nånstans. Jag villse robotar som sprängs, inte hennes ass eller boobs

5. Michale Bay är ett syndrom och är ett av det värsta som hänt planeten

6. Huvudkaraktärens föräldrar gör mig galen

Jag vill av någon anledning se trean dock. Fast jag vet att den kommer suga av av ren princip men aa...


   
SvaraCitera

Tamburinmannen:

Michale Bay är ett syndrom och är ett av det värsta som hänt planeten

Överdriv lagom. Transformers (ettan) och The Rock är bra. Se en film av Uwe Boll så kommer du kanske skatta Michael Bay högre. [wink]


   
SvaraCitera