Aviseringar
Rensa alla

trekant...


Bajwa:

Personligen tycker jag att det är som att köra två bilar samtidigt. Väldigt svårt rättare sagt.

Haha, stämmer. Två killar och en tjej är nog effektivare. Som att sitta två stycken i en bil då 😉


   
SvaraCitera

blev erbjuden trekant när jag var oskuld. klockan var 5 på morgonen och det var hultsfredsfestival. jag sa nej.

nu långt senare så har jag haft trekant EN gång men det var INTE bra. killarna hade aldeles för små kukar. nästa gång vill jag fan vara med en (min) kille och en TJEJ - enda fantasin jag har kvar.


   
SvaraCitera

Nej, men kan få med 2 killar när jag vill;)

Är det så jävla svårt att leta bara? Bisexuella tjejer kanske? [tard]


   
SvaraCitera

MakingBelieve:

Nej, men kan få med 2 killar när jag vill;)

Hur kommer det sig? [surprised]


   
SvaraCitera

hitta rätt tjejer. tycker att fördomar funkar ganska bra här. se hur dom är som personer till en början o därefter kan man nästan lukta sig till svaret på om det är möjligt med en trekant


   
SvaraCitera

majagräddnos:

nu långt senare så har jag haft trekant EN gång men det var INTE bra. killarna hade aldeles för små kukar.

Lol.


   
SvaraCitera

JohanAZE:

Hur kommer det sig? [surprised]

Jag är tydligen söt och sen har jag berättat om mina kunskaper inom sex för en av dom.. fattar inte varför 2 killar vill, killar burkar vilja ha 2 tjejer 😉


   
SvaraCitera

Jag har inte haft trekant, jag vet inte hur man får till en då jag inte haft en men jag skulle gärna vilja ha en trekant med två tjejer.


   
SvaraCitera
Draft

[love]

mediakatt:

Hittar en tredje part åt dem.


   
SvaraCitera

Lättare att få 2 killar till trekant än tjejer så fortsätt drömma bara


   
SvaraCitera

reedbull:

har någon av er haft en trekant ? [wink]

Typ varje dag.

reedbull:

hur får man två tjejer att ha trekant?

Rohypnol


   
SvaraCitera

Jag har inte haft en trekant men undrar även hur det går till.
Jag har ett förhållande och det har kommit upp angående trekant att hon är med på det. Men jag vet inte riktigt hur man hittar nån som vill vara med på det så att säga. Inget man lägger upp på facebook precis. Jag har kollar runt lite och försökt få mer information men det närmsta är en sida för unga bisexuella kvinnor som söker andra. har dock inte lyckats hitta nåt om någon som är intresserad av trekant där.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera