Aviseringar
Rensa alla

Trenchcoat

Ämnesstartare

Run Riot:

Yeah! Noirdeckare då? Det är väl ändå nr.1

Oh, Film Noir är nog min favoritkategori filmer. Har visserligen bara sett typ fyra men fler är på väg.
Det finns en stark association men det är lite som i fallet med Fantomen:

Myksa:

Nachac: Fantomen då?[cute]
Stadig tredjeplats. Grejen med fantomen är att han är associerad till så många andra, starkare saker, än just trenchcoats.

Noir är mestadels för mig de blanka gatorna och stora, skarpa skuggor. Har aldrig läst en Noirdeckare men så där är filmerna i alla fall. [smile]

SvaraCitera

Myksa:

Oh, Film Noir är nog min favoritkategori filmer. Har visserligen bara sett typ fyra men fler är på väg.
Det finns en stark association men det är lite som i fallet med Fantomen:

Myksa:

Noir är mestadels för mig de blanka gatorna och stora, skarpa skuggor. Har aldrig läst en Noirdeckare men så där är filmerna i alla fall. [smile]

Ternchcoats är liksom det första jag tänker på när jag hör ordet Noir. På andra plats i Noirskalan är Vince Noir i Mighty Boosh [bigsmile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Vince Noir i Mighty Boosh [bigsmile]

Aldrig hört talas om! [surprised]
Men konstig, brittisk komedi. Hm, låter värt att kolla upp. [y]

SvaraCitera

Myksa:

Det är så jävla ägande, det måste du verkligen göra! Men jag skulle råda dig till att se hela avsnitt och inte bara små klipp, för då fattar man verkligen ingenting!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Men jag skulle råda dig till att se hela avsnitt och inte bara små klipp, för då fattar man verkligen ingenting!

Självklart! [cool]
Jag har redan "beställt" och "leveransen" är på väg. [wink]
Den bästa komediserien tycker jag är Coupling. Den är så smart! Flera situationer i den som är verkliga till skillnad från andra serier.
Bottom är lite skoj också.
Rent generellt så äger engelska komedier de amerikanska tycker jag.
I England lägger de också ner mer tid på att skriva avsnitten. I USA så jobbar ju författarna under dödspress.

SvaraCitera

Myksa:

Självklart! [cool]

Fan va najs! Borde jag också göra.[smile]

Myksa:

Coupling.

Asbra verkligen! [y]

Myksa:

Rent generellt så äger engelska komedier de amerikanska tycker jag.
I England lägger de också ner mer tid på att skriva avsnitten. I USA så jobbar ju författarna under dödspress.

Joo I see! Sen kan det ju också vara så att engelsmän har snäppet bättre humor.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Joo I see! Sen kan det ju också vara så att engelsmän har snäppet bättre humor.

Jo det är sant.
Fast den gamla jättetorra engelska humorn. [chocked] Den är hemsk.
Dialekten gör det bättre också! [y] Fin och säregen accent gör allt bättre. Det enda som Amerika har är hillbillys och de låter endast dumma.

SvaraCitera

Stargazer:

Trenchcoat är aldrig ute.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Vince Noir i Mighty BOOSH [bigsmile]

Myksa:

Run Riot:

Myksa: Självklart! [cool]
Fan va najs! Borde jag också göra.[smile]

Nu har jag sett det första avsnittet. Det var det när den andra boxades mot en känguru.
Hur roligt som helst! [bigcheers]

SvaraCitera

Myksa:

Nu har jag sett det första avsnittet. Det var det när den andra boxades mot en känguru.
Hur roligt som helst! [bigcheers]

Haha låter rätt stört ja! Själv har jag tyvärr bara sett tredje säsongen än så länge. Bouncy Bouncy är fan bästa crimpen jag nånsin hört!

Howard är så jävla stel! [bigsmile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Howard är så jävla stel! [bigsmile]

Filmen funka inte. [sad]
Han den smala modemedvetna, han är med i "It Crowd". DEt är en väldigt rolig serie om it-supporten på ett företag.
Han kommer med efter ett par avsnitt, eller kanske till och med i säsong två. Hm.

SvaraCitera

Myksa:

Filmen funka inte. [sad]
Han den smala modemedvetna, han är med i "It Crowd". DEt är en väldigt rolig serie om it-supporten på ett företag.
Han kommer med efter ett par avsnitt, eller kanske till och med i säsong två. Hm.

Aww. Sök på youtube. Den är grymt rolig!
Jo jag vet, han är ju så jävla rolig! Fast föredrar insatsen i Mighty Boosh. Han var med första gången i avsnitt fem om jag inte minns helt fel, avsnittet hette i alla fall The red door. [wink]

SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera