trött e jag.. vill hinna träffa kompis imorgon men måste åka världens tråkigaste resa fram och tillbaka för att lämna papper.. trött..
e också trött, har myg bet i ögon loket
också trött man blir ju helt förstörd av att va ute i solen en hel dag
OF 5:
man blir ju helt förstörd av att va ute i solen en hel dag
OF 5:
OF 5:
OF 5:
OF 5:
this 😛
Skicka grannen med papperna istället. Grannar ska ställa upp. Då är man en god granne.
El Guaje:
Skicka grannen med papperna istället. Grannar ska ställa upp. Då är man en god granne.
ha ha kns lite överflödigt att be dem åka över 2 timmar fram och tillbaka för min skull
tlött
Lounge fact:
ha ha kns lite överflödigt att be dem åka över 2 timmar fram och tillbaka för min skull
Jag skulle gjort om grannen frågade mig. Synd att jag inte är din granne. Hoppas du någon gång framöver får en granne som mig. Självgod? Nej.
Hinner du titta förbi på fredag förresten?
El Guaje:
Jag skulle gjort om grannen frågade mig. Synd att jag inte är din granne. Hoppas du någon gång framöver får en granne som mig. Självgod? Nej.
okej men kan DU göra detta åt mig? =)=)=)
El Guaje:
Hinner du titta förbi på fredag förresten?
ja kmr nog förbid en sbväng _:D kul o träffa dig!
Lounge fact:
okej men kan DU göra detta åt mig? =)=)=)
Ehm..nja jag? Nog för att man ska ställa upp och så men jag? Min ursäkt är att jag måste sova strax.
Lounge fact:
ja kmr nog förbid en sbväng _:D kul o träffa dig!
Okej härligt! Jag hoppas jag hittar dit. Vilket jag borde göra. Kom förresten på att du aldrig fick nån bild, kan länka nu om du vill ha.
El Guaje:
Min ursäkt är att jag måste sova strax.
är sova viktigare än mig va buhuhu
El Guaje:
Okej härligt! Jag hoppas jag hittar dit. Vilket jag borde göra. Kom förresten på att du aldrig fick nån bild, kan länka nu om du vill ha.
ja göre=)
Lounge fact:
är sova viktigare än mig va buhuhu
Jag väljer att inte kommentera detta.
Lounge fact:
ja göre=)
Okej skickar pm strax!