han kan ej läsa recept ens en gång nämlig1
har ni samma problem?
idag läste jag fransk istället för fantastisk (A)
qazedctgb:
idag läste jag fransk istället för fantastisk (A)
menade om ni hade retarderade familjemedlemmar, men ok, d är okej om du klassar dig som retard, du får skriva i denna tråd ändå
Alla andra är retarderade men inte jag
Blivande_japan:
menade om ni hade retarderade familjemedlemmar, men ok, d är okej om du klassar dig som retard, du får skriva i denna tråd ändå
menade på tal om att läsa 😛
jag har inga retarderade familjemedlemmar men min brors flickvän är väldigt korkad människa 😛
qazedctgb:
jag har inga retarderade familjemedlemmar men min brors flickvän är väldigt korkad människa 😛
korkad som i frustrerande korkad, eller bara korkad?
Blivande_japan:
korkad som i frustrerande korkad
våran familj är ganska smarta och allmänbildade och det är inte hon och då blir det rätt frustrerande
qazedctgb:
våran familj är ganska smarta och allmänbildade och det är inte hon och då blir det rätt frustrerande
låter drygt!
Blivande_japan:
låter drygt!
ja fantastiskt 😛
qazedctgb:
består detta i att hon inte är så bildad, eller i att hennes rent logiska konsekvenstänkande brister, eller båda?
Brk g:
består detta i att hon inte är så bildad, eller i att hennes rent logiska konsekvenstänkande brister, eller båda?
båda ibland kan hon göra jätte brainfarts som får mig att tänka men snälla lilla människa har du gått grundskolan?
qazedctgb:
brainfarts