Aviseringar
Rensa alla

Tror du att personen över dig gillar dig? =)

latest comments

Ämnesstartare

Nej det vore att ta i 


   
SvaraCitera

Jag undrar om inte jung börjar gilla mig efter att jag försöker bli lika cool som han.. då jag kommer ta hans fina piratpannband ifrån honom som han erkänner ha stulit från Jack Sparrow. För att jag är så snäll och ger pannbandet tillbaka till sin rätta ägare. Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hеj! Om du vіll hа gratis sех → http://vyx.se/y0p ← det finns mångа tjеjеr sоm väntаr på dіn pеnіs і din stаd 🙂 DЕSS GRATІS


   
SvaraCitera

Mary376:

No Deal.

Jo jag vill mig väl tror att Skelettet iallafall är lite positiv när det kommer till vänskapsmätaren oss emellan.


   
SvaraCitera

Tror och hoppas på att Crysilis gillar mig lite grann i alla fall


   
SvaraCitera

Crysilis:

No Deal.

Jo jag vill mig väl tror att Skelettet iallafall är lite positiv när det kommer till vänskapsmätaren oss emellan.

Ordet "Vänskapsmätare" vet jag ej vad det är. Låter något som den blonda blondinen skulle kunna ha sagt och dissat dig med på flygande start, tredje klass. Men så elak är dock inte jag! Hjärta


   
SvaraCitera

Fisken varken gillar eller ogillar mig. Jag vet inte om jag ska våga tro på något av de.


   
SvaraCitera
Cobrak

ja, hon gillar mig så mycket att hon vill att jag ska plågas av att se teletubbies 🙁


   
SvaraCitera

Inte tror. Jag vet att hon gillar mig. Hon avslöjade det precis när hon ville ha mina gosedjur. Men hon vet inte om att de har en hemlig radio i sig, endast en kanal.
Och när man kramar om dem, ödmjukt så sätter man på denna apparat med min riktiga röst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej! Om du vill ha gratіs seх → http://vyx.se/y0p ← det fіnns mångа tjejеr som väntаr på din pеnis і dіn stad 🙂 DESS GRATIS


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Ordet "Vänskapsmätare" vet jag ej vad det är. Låter något som den blonda blondinen skulle kunna ha sagt och dissat dig med på flygande start, tredje klass. Men så elak är dock inte jag! Hjärta

Hoppa Mig!!
Satt och funderade på hur jag skulle uttrycka det i fem-tio minuter. Jag menar alltså att jag tror att Skelettet är mer åt gillar-hållet än ogillar-hållet, likt som på en termometer, det är lite över 0 grader så att säga ^^
Hoppa Mig!!


   
SvaraCitera

Verkar ändå som om SkeletonGirl gillar mig. Om inte annat så för att jag tittar på anime


   
SvaraCitera

tror inte han tycker illa om mig iaf. gissningsvis ganska neutral alternativt tveksamt positiv


   
SvaraCitera

Ingen aning! Men det borde vara rätt neutralt, har inte trampat på några tår än vad jag vet. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisken hatar mig sedan dag 1...


   
SvaraCitera
latest comments