Notifications
Clear all

Tror ni

Rhous

Stinky_alex:

"ska vi slåss eller "

Titta Här hur idiotisk du låter...Bara för att jag vill träffa dig och diskutera de saker som vi har diskuterat på forumet så antar du att jag ska slå dig. Tro mig jag slåss inte längre men tror att du börjar utveckla någon fobi för att träffa folk imed att du verkar tro att folk ska slå dig.

Du vet att man kan se på hur du skriver hur arg du blir när jag inte reagerar på det sätt som du vill men här kommer det "dU dIn Jävel!!!!!ja hatar dig!!!" Skojja bara ta det chill gå och ha sex .Nu ska jag gå ut och röka och sedan jobba.[smile]

ReplyQuote
Topic starter

Rhous:

Bara för att jag vill träffa dig och diskutera de saker som vi har diskuterat på forumet så antar du att jag ska slå dig.

Om du alltså på fullt allvar menar att: "Kan förklara för dig i rl om du har lust men tror att du är för feg för att träffa mig och ta en fika och få bevisat för dig att du är en nolla" är en seriös inbjudan till en civiliserad diskussion över en kopp kaffe. Kan jag bortse från att det både var ganska otrevligt sagt och från att du utgår ifrån att jag tackar nej.

Om du bor i Stockholm och har lust att ta en kaffe om en knapp vecka (befinner mig inte i landet för tillfället). Så får du gott om tid på dig att berätta för mig vid vilka tillfällen som brotsprovokation i syftet att anmäla en person till polisen faktiskt kommer leda till att personen blir fälld för det fejkade brottet.

ReplyQuote
Rhous

Stinky_alex:

brotsprovokation i syftet att anmäla

Skrev på fel forum om det men du kan läsa det senare så kommer du att förstå

ReplyQuote
Topic starter

Hennes horkompisar kanske klöser ögonen ur dig.

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote