Notifications
Clear all

Tungpiercing?

Topic starter

Äntligen sa mina föräldrar ja till tungpiercing!
Prova skicka ett mail till hon där som ska va expert inom det men hon svara inte så lägger upp detta här istället [bigsmile]

1. Hur farligt är det att dricka alkohol under läketiden? Jag hade tänkt göra den på lördag (9/4), det är dock fest fredagen där på (15/4) och lite tråkigt att inte kunna dricka isåfall. Kan verkligen en eller två cider vara så farligt?

2. Oralkontakt över lag & sånt, är det också så farligt?

3. Någon som fått infektion av det? Vad gjorde ni/vad gjorde ni inte?

4. Hur lång tid tog det innan svullnaden gick ner? Hade ni fortfarande ont efter det? [crazy]

Skulle va toppen om iallafall någon kunde svara på mina frågor haha ;D Helst utav egna erfarenheter, inte av fakta & sånt för det har jag redan läst om men finner ingen större logik i varför de skulle kunna bli värre, förutom ifall personen man skulle ha kontakt med skulle ha någon sjukdom eller dylikt.

time
 time

musicNlyrics:

Jag hade tänkt göra den på lördag (9/4), det är dock fest fredagen där på (15/4) och lite tråkigt att inte kunna dricka isåfall. Kan verkligen en eller två cider vara så farligt?

Är det inte bara värt att låta läketiden ha sin stilla gång och stå över att dricka under tiden? Kan ju faktiskt inte vara så svårt. Tungpiercing är ju ändå en ganska stor process, inte som att ta hål i öronen, och då tycker jag (men det här är bara min åsikt) att man ska vara seriös om man verkligen vill ha en.

ReplyQuote

musicNlyrics:

2. Oralkontakt över lag & sånt, är det också så farligt?

Du får leta länge för att hitta något skitigare än en käft.

ReplyQuote