New York City:
Mer folk = Bättre land (med undagtag av Kina, Indien och Afrika)
Lilla Lady:
Jag har varit där minst 10 gånger genom åren
Visst, om du nu påstår att du har vart här besökte du säkert de skitiga ställen som Missisippi och Southern states där andelen överviktiga är lika hög som i Europa.
Kom du till Northeast, Midwest och the West är folket smalare än er Svenskar.
Jag gillar svenska programmet "Du är vad du äter", och "I form med Anna Anka". Se, även Amerikanare hjälper feta svenskar att gå ner i vikt i USA LOL
internet:
mina två favorittroll är inloggade samtidigt
natten är räddad
Sorry ska dra till New York City nu för att ha kul och festa!
Jag sitter inte hemma som er svenskar fast och fryser medans ni har det -20 grader med snö och is på gatorna som i Stockholm.
-20 C, kan inte fatta hur ni överlever
New York City:
Sorry ska dra till New York City nu för att ha kul och festa!
fest är inte kul
New York City:
-20 C, kan inte fatta hur ni överlever
vi sitter inne
alltså, det räcker nu. feeda honom inte mer
Budolicious:
Jag trodde MOD ska vara snälla mot användare?
Budolicious:
Varför låser ni inte tråden? Den har ju inget diskussionsunderlag.
New York City:
Har jag gjort att du skäms över att bo i världens bästa land?
Ja, du är nog den enda anledningen till att jag skulle flytta ifrån USA.
Du är ju för övrigt bara en wannabe-jänkare. Hur länge har du bott i USA? I 3 år? Är du ens "american citizen" eller har du bara ett löjligt green card?
Statslös:
Är du ens "american citizen" eller har du bara ett löjligt green card?
Jag är American citizen och har ett Amerikanskt pass sedan 2005
New York City:
PS! Glömde notera att 15.4% av USA:s totala folkmängd är Latin Amerikanare/Spanish origin, och skall därmed inte räknas med alla andra ras, för då blir det 115.4% istället för 100% totalt.
Precis. Väldigt viktigt att notera egentligen att en så stor andel av den vita befolkningen utgörs utav "Latinamerikaner". Vilka är central och sydamerikaner.
Den stomme utav vita västeuropeer som utgjort USA under senare halvan av 1900-talet blir allt färre och färre. Idag utgör dom runt 65% enligt grafen, och demografin kommer att sjunka än mer tack vare invandring och att demografin bland svarta och latinos ökar tack vare utanförskap och förpassande i Ghettomiljöer.
New York City:
Jag är American citizen och har ett Amerikanskt pass sedan 2005
Nybörjare..