Aviseringar
Rensa alla

UM-awards 2011 (resultat)


Ämnesstartare

qazedctgb:

men normal fördelning ger en kurva som ser ut som en kyrkklocka ungefär och kvinnors beteende är utspritt över en sån så lika männen men deras toppar är inte på samma ställe.

Precis! [y] Det hon däremot menar är att den kurvan kommer plattas till med tiden när sociala normer förändras. Det skulle motsäga drivkraften i allt liv, förökningen som baseras bl a på könens olikheter. Jag tror inte vi kan avla bort kön och dess skillnader utan att avla bort vår egen förmåga till reproduktion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men ändå OT

Ha ha, ja men du är lika usel på att följa den regeln som jag är.[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razorblade:

Ha ha, ja men du är lika usel på att följa den regeln som jag är.[wink]

men vi är inte mods

qazedctgb:

fast den bottnar i en legitim diskussion hur vida man ska slå ihop kategorier.och det är ju trots allt en tråd i klotter

Övriga diskussioner är väl ändå rätt seriöst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men vi är inte mods

Nu spräckte du min illusion, fan![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OTa på bäst fan ni vill, vilken nytta gör tråden om den inte används?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det säger en hel del om detta forums mentalitet att jag tog en tredjeplats i debattörkategorin trots att jag oftast bara ironiserar kring virriga rasideologier, trygghet, sossar och nyliberalism. Jag är glad ändå tack för rösterna. Denna tävling var dock roligare på den tiden då jag vann kategorier så i år är jag radikalt emot det här med tävlingar, rangordningar och dessa barbariska sållningar av agnar från vetet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Får mods låsa upp trådar och OT:a för att tramsa vidare?

Bara jag får så nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera