Aviseringar
Rensa alla

UM-barhäng i Sthlm 22 mars


Ämnesstartare

STORM:

Haha, aww, vad fin du är

hwll´´du är fin [love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love][love] mysigaste på um typ[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

staymob:

Tre svenska män som sa "sådär ser alla koreaner ut" när jag gick sakta förbi. Hann säga att jag var halvbrasiliansk.

muppar de finns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

staymob:

Blev så himla glad när du sa att du blev hypnotiserad av mig. Värmde på några grader i min kropp. Fina kramar och skön glädje som spred. Bara lyckat.

[blush] Menade allt jag sa! Det var superkul att ses!

Hjärtlös:

hwll´´du är fin ​ mysigaste på um typ

Men nu å [blush][blush][blush] RODNAR IRL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BECAUSE OF YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOU
[love]


   
SvaraCitera
höna

STORM:

Fortfarande jätteroligt med säkerhetsvakten. Skrattar för mig själv när jag tänker på det!

vad var detta

Blivande_japan:

delade ut kärleksförklaringar som alltid
mest till höna

[bigsmile] d va fint[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

vad var detta

Haha, stod i dörröppningen när han kom och skulle säga åt oss att dämpa oss. Jag bara stirrade jättelänge och japan säger "stäng dörren! stäng dörren!" och jag ba "............ *stänger dörren mitt framför honom*
So smooth [cool]


   
SvaraCitera

höna:

d va fint

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Men nu å RODNAR IRL

hihih :$ ska göra en låt om dig


   
SvaraCitera

STORM:

Menade allt jag sa! Det var superkul att ses!

Det var fint. Riktigt fint.


   
SvaraCitera
höna

STORM:

Haha, stod i dörröppningen när han kom och skulle säga åt oss att dämpa oss. Jag bara stirrade jättelänge och japan säger "stäng dörren! stäng dörren!" och jag ba "............ *stänger dörren mitt framför honom* So smooth

Aaaahhh ja tänkte att d hände nåt på krogen haha. Men ah juste, riktigt bra[cool]


   
SvaraCitera