Aviseringar
Rensa alla

UM-middag 15/8

Ennie_faggot_loser:

hur tvättar ni er nu?

Har inte tvättat mig sedan UM-middagen. Är hemma i Haparanda nu, skall duscha ikväll.

Tyckte uppriktigt sagt att Stringburkas kompisar som var ASMÅNGA och FULLA och RÖKTE ASMYCKET var lite jobbiga. Mest för att de rökte och var fulla och rökte och var fulla. Fast, så gräsligt full blev ingen alls, det var bara att de rökte. Okej då. Hoppas jag inte var för ond och hemsk mot någon av er som var där, gjorde mitt bästa för att vara snäll och bra!

Ennie_faggot_loser:

det var bra hos er
för första gången på länge kände jag inte att jag ville dö
gott med kanel
roligt med Storchen84
skönt

Blir glader av detta!!! Obs. att: du hade fått pannkakor till frukost om du stannat! Kanske!

Storchen84:

Sen tycker jag att Ensamvargen, Kinggurka och Ögon i en plåthink bor så jävla fint också.

Bor ej där. Kunde önska. Bor i norraste Norrland än.

SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

RÖKTE ASMYCKET

Fast... jag rökte ju också? Vet dock inte om det var asmycket... däremot så kommer jag ihåg att du jämnt fick säga till dom att inte röka på dig, jag lyckades undvika det där. Fast det är för att jag rent allmänt försöker undvika att röka på folk oavsett om dom röker eller ej för att jag själv ej vill bli rökt på även om jag röker.

Ögon i en plåthink:

Är hemma i Haparanda

Vill också

Ögon i en plåthink:

Bor ej

Sa du inte att du också bodde där numera? Eller var det någon annan? Eller missförstod jag något? [blush]

[love]

SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Har inte tvättat mig sedan UM-middagen. Är hemma i Haparanda nu, skall duscha ikväll.

tänkte på att ni borde kunna bygga en dusch

SvaraCitera

Storchen84:

Fast... jag rökte ju också?

Ja, men det märkte jag inte, så det störde ej. [cute]

Storchen84:

Sa du inte att du också bodde där numera? Eller var det någon annan? Eller missförstod jag något?

Hade varit på "besök" i två veckor, så jag hade förlorat gäststatusen ett antal gånger om.

Ennie_faggot_loser:

tänkte på att ni borde kunna bygga en dusch

Mjo, men hyresvärden kanske inte gillar. Vet inte. Det går att duscha hos andra personer. Duschbygge är arbetsamt.

SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

jag hade förlorat gäststatusen ett antal gånger om

Sådan gästfrihet[love]

Ögon i en plåthink:

Duschbygge är arbetsamt

På sommaren funkar väl följande: ha ett stort fat eller två - bäst om dom är i plast - lättare att hantera. Måla dom helt svarta, ställ dom högt upp, fyll dom med vatten, solen värmer upp, koppla slang med duschmunstycke och voila - en halvdan dusch sommartid - men ändå bättre än inget. Tror jag[blush]

[love]

SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

med

tack,har köpt hem allt nu, ska testa idag, låter asgott

SvaraCitera