Aviseringar
Rensa alla

UM:s databasproblem


Åtta
Ämnesstartare

Jag och en annan kille på Youmeet har idag listat ut vad det var som gjorde att databasen dog med jämna mellanrum, och vi tror nu att vi åtgärdat det. Förhoppningsvis kommer inte databasen att dö helt igen (inte av samma anledning, i alla fall).

Databasen står dock under fortsatt högt tryck, bl.a. p.g.a. all statistik som sparas och kopieras hit och dit. Vi diskuterar för närvarande vad vi kan göra åt saken.


   
Citera

bra jobbat 😀


   
SvaraCitera

Känns konstigt att man blir tvungen att bli engagerad igen och inte kan skylla på error-skiten [cry]
Dold text: inte för att jag har varit oengagerad [no-no][wink]


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Knarko:

Känns konstigt att man blir tvungen att bli engagerad igen och inte kan skylla på error-skiten

Håller med. Vad kan man nu skylla på? [sad]


   
SvaraCitera

Åtta:

Håller med. Vad kan man nu skylla på? [sad]

Jobb? Jag kan iaf. ska t.ex jobba 7.00-21.15 på lördag! Ingen UM-tid där inte!!
Du jobbar med UM så du kommer ej undan 😉


   
SvaraCitera
Åtta
Ämnesstartare

Knarko:

Jobb?

Om du såg min tidsrapportering så skulle du förstå att jag inte riktigt kan skylla på det. [crazy] Fast i och för sig så kommer Erik tillbaka på måndag, så han kanske sätter mig i arbete igen.


   
SvaraCitera

Jaha. Bra sak.


   
SvaraCitera

Najs! Är ibland glad över att jag inte roddar databaserna på mitt jobb. Verkar styrigt.


   
SvaraCitera