Aviseringar
Rensa alla

UM's Stryktipsmästerskap Hösten 2012!


Ämnesstartare

dazed:

Grattis isotop, din jävel

jag är nöjd med min insats iaf

kan alla se hur jag rycker upp mig när det är seriösa matcher

vad händer nudå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vad händer nudå?

Ja kanske kör vi en europatipset om jag eller någon annan känner att man har orken att ordna det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

jag

klart du har. du gör väl inget annat på dagarna än att titta på fotboll och damvolleyboll?? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

klart du har. du gör väl inget annat på dagarna än att titta på fotboll och damvolleyboll?? :s

Damvolleybollen tar upp för mycket tid, det är som en drog. Svettiga ukrainskor i tajta kläder [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

ukrainskor

varför tittar du inte på svenska tjejer för? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

det är som en drog.

[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

varför tittar du inte på svenska tjejer för? :s

Man börjar med svenskor, sedan måste man höja insatsen hela tiden för att få något tillbaka, den visuella stimulansen av en brunhårig framlinjespelerska från Skövde har inte varit tillräckligt för mig sedan sent år 2007 ungefär. Gud vet vilken nationalitet som blir aktuell här näst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wöö jag är bäst, kom ihåg det era uslingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ja kanske kör vi en europatipset om jag eller någon annan känner att man har orken att ordna det.

gör detta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

gör detta!

Frågan är då om man ska ha med alla omgångar eller bara söndagens, europatipset brukar ju ofta köra även typ tisdags och onsdagsomgångar utöver söndagen som är standard från tiden när det hette Italienska stryktipset och Kurre Hamrin gav sina tips inför matcherna på textteve. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Frågan är då om man ska ha med alla omgångar eller bara söndagens, europatipset brukar ju ofta köra även typ tisdags och onsdagsomgångar utöver söndagen som är standard från tiden när det hette Italienska stryktipset och Kurre Hamrin gav sina tips inför matcherna på textteve.

what do ya mean??

det var tider det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

what do ya mean??det var tider det

Det kanske räcker med en omgång i veckan som vi spelar dvs söndagssomgången i sånt fall, tror få hinner/orkar med 2-3 omgångar i veckan som det ibland är på Europatipset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det kanske räcker med en omgång i veckan som vi spelar dvs söndagssomgången i sånt fall, tror få hinner/orkar med 2-3 omgångar i veckan som det ibland är på Europatipset.

aha. jo det låter vettigt. det blir för mycket


   
SvaraCitera