Jag föreslår ett beat 'em up i klassisk Streets of Rage-stil (fast kanske inte fullt så seriöst) där du håller på att trolla som bäst, när helt plötsligt ditt laptopbatteri börjar ta slut! För att kunna fortsätta trolla måste du så snabbt som möjligt stjäla batterier från mods - vilket du gör genom att spöa din väg genom vackra Skövde.
Åtta:
vde.
Ganska upphettsande idé
Floppsen:
Ganska upphettsande idé
Jag föreslår superattack i form utav att frammana Ganon som skickar arga SMS till mods.
Åtta:
Jag föreslår superattack i form utav att frammana Ganon som skickar arga SMS till mods.
Haha
Borgeus:
Där har vi det!!!
Floppsen dissade den idén då den var "komplicerad"
Crypto:
Ja, med tanke på UManvändarna inteligens så måste handligen vara lättsmält
Floppsen:
Tänk på att alla inte är som du och faktiskt har högre intelligens
VILL VARA MED !
Crypto:
Tänk på att alla inte är som du och faktiskt har högre intelligens
Sure Då får du göra ett spel efter dina idéer och jag ett efter andra mer simpla idéer så får vi ha en omröstning senare
Floppsen:
Sure Då får du göra ett spel efter dina idéer och jag ett efter andra mer simpla idéer så får vi ha en omröstning senare
är ingen jefla datornörd som du så nej
Kan skriva en novell om det dock
Crypto:
är ingen jefla datornörd som du så nej
Det handlar om logik
Crypto:
🙁
Floppsen:
vad förväntar du av oss? Hälften sitter ju och surrar över att chatten inte funkar?
Jag började bygga en helt ny spelmotor i C# för allt var gammalt å odynamiskt.
Nu har jag dock grunden till en riktigt sexig 2D-motor som är så dynamisk att alla datorfreak kommer i brallan
Jag vill ha ett RPG där man kan välja att lira som olika rödingar från UM, och målet är att döda de olika "nationella" från "Politik och Samhälle" delen, villka poserar som bossar.