mopsen:
samma kring din moderatorstatus.
mopsen:
samma kring din moderatorstatus.
Åh, snäp.
dvärgkastarn:
*Har man gjort slut med någon (oavsett anledning?) får man inte umgås på tu man hand med någon av motsatt kön,
Var utbasunerandet hon angrep på, inte umgåsandet som sådant.
isola:
trodde ej du drack
Nachac:
Var utbasunerandet hon angrep på, inte umgåsandet som sådant.
Läste om hennes inlägg nu och du kan ha rätt. Slutsatsen står dock kvar.
dvärgkastarn:
Slutsatsen står dock kvar.
Får stå för dig.
dvärgkastarn:
Har man gjort slut med någon (oavsett anledning?) får man inte umgås på tu man hand med någon av motsatt kön, även om det i det här fallet är typ världens bögigaste person.
för vill jag verifiera nachacs inflikelse som helt korrekt. men kan svara på de helt felaktiga frågorna ändå då du antagligen fann det väldigt behövligt att kommentera kring en enskild tjejs relationåsikter, god samarit är du måhända, och då vill jag tacka dig för detta, du har gjort mer än min far.
vid ett uppbrott får båda parterna göra vad de vill efter förhoppningsvis bearbetad etik sinsemellan både parterna. vet man att det person man har dumpat är känslig så kan man, om man inte har växt att hata personen, undvika och fläka ut sig kring sitt sexliv. sex är här även synonymet med alla sorts initimitetsband.
hånet mot gugge får du stå för.
dvärgkastarn:
*Har man blivit dumpad (återigen, oavsett anledning?) är det ok att knulla rundor hur jävla mycket som helst.
ja! om personen ej känner sig smutsig av köttslig interaktion. ibland räcker inte ens tvål och tvättsprit.
dvärgkastarn:
*Det finns en "gärningsman" bakom alla uppbrott.
jag visste ej att jag talade om alla relationer i världen. du läser in mycket mer än vad som står.
dvärgkastarn:
*Det är helt ok att lacka ur på någon som umgås med någon av motsatt kön efter ett uppbrott utan att veta något om uppbrottet i fråga.
självklart, om man skriver i ett allmän forum där merparten av dess medlemmar har komplicerade och okomplicerade band till varandra, så kan man misstänka att någon tar illa vid.
speciellt om den andre parten som ej är författaren tillhör vänkretsen hos kritikern.
dvärgkastarn:
Du har en sjuk syn på relationer.
garanterat. vet ej om jag gillar freud ännu.
lol