Aviseringar
Rensa alla

Umare, ni borde be om ursäkt.

Ämnesstartare

Denna tråd skapar jag för att säga att ni är lika störda och dumma som jag! Dom klippen som jag har gjort och ni har kommenterat att jag är helt störd i huvudet och hur tråkig jag är och att det är helt löjligt att hålla på med videosar. NU har jag kollar igenom tråden med era klipp och ni är fan lika störda och löjliga och gör flera klipp osv osv! Så nu tycker jag ni borde säga förlåt för ni kallat mig cp och vad det är för jag har gjort det! NI GÖR FAN SAMMA SAK!

Citera
Ämnesstartare

På dem bara. Kan hjälpa dig att slå dem alla.

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

På dem bara. Kan hjälpa dig att slå dem alla.

Tack, det kan nog behövas!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Övriga diskussioner

SvaraCitera

Jag är utanför detta va? Aldrig sett varken videos eller kommentarer.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker också att det är dålig stil att hacka på någon som är knappt 15 år av korkade anledningar.

SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

Jag är utanför detta va? Aldrig sett varken videos eller kommentarer.

du sitter ju och gör 50 videosar!! bajskorv

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar dig M3lis, du är söt!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Livet är inte lätt alltid.. Hoppas du fixar't.

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tycker också att det är dålig stil att hacka på någon som är knappt 15 år av korkade anledningar.

Jag med, men det är lätt att göra det när man ändå kan. Och vad kan jag göra när det bara är någon på um som skriver något lixom. MEN nu gör dom samma sak, tänker ej vara elak tillbaka och skriva elaka kommentarer, Dold text: tänkte det först men ska vara snäll pga det är ej kul när folk klagar på en hela tiden.

SvaraCitera
Ämnesstartare

mm, håller med dig m3lis.
När jag sa att jag inte tror jag var "lika jobbig när jag var 15, i brist på bättre ord" så menade jag verkligen I BRIST PÅ BÄTTRE ORD. Jag tänkte fel först och såg inte hela din film men sen när jag sett hela, en gång och många gånger till, är du bara [love][love][love][love]

Jag har sån ångest att jag sa något negativt om dig när jag såg alla andra hemskt elaka kommentarer du fått sen, jag vill liksom inte vara en av dem som är så elaka mot en liten 15-årig tjej 🙁
Hoppas du kan förlåta mig. Även om jag var ärlig med att du var speedad, men inget fel med det!

[love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gillar dig M3lis, du är söt!

Aw! Du får mig att le, du är snäll!

Lejonhjärta:

Livet är inte lätt alltid.. Hoppas du fixar't.

Dsm!

SvaraCitera

m3lis:

du sitter ju och gör 50 videosar!! bajskorv

hackar jag på dig då eller vad?

SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Hoppas du kan förlåta mig. Även om jag var ärlig med att du var speedad, men inget fel med det!

Haha 😀 jaaa jag har förlåtit dig men var sur på dig när du skrev det!! Fast du har gjort sånt megafint videosvar så blev gladish och du är söt söt! Ska fixa en till video sen när jag hittar betteriladdaren 🙂[love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Dsm!

Inget du behöver oroa dig över. Men tack ändå, gullet. [cute][cheers]

SvaraCitera