Aviseringar
Rensa alla

UMträff


Ämnesstartare

Have a_Cigar:

Själv så virrade jag omkring i Kista Centrum. Hittade inte till lokalen, någon sade något om en bro och några buskar, samt fem stycken bilar

Du skulle dit, alltså? Pratade för övrigt med någon polis idag om förra um-träffen. Ditt namn nämndes.


   
SvaraCitera
time
 time

tevepro:

Ätstörning.

Jag förstår faktiskt inte vad du har för problem med mig. Du får gärna ta och berätta någon gång.


   
SvaraCitera
time
 time

tevepro:

Ätstörning.

Och vad i hela världen ger dig rätt att ta upp vad JAG har för bekymmer i en tråd där alla kan se?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Jag förstår faktiskt inte vad du har för problem med mig. Du får gärna ta och berätta någon gång.

Du vore ett undantag om han inte hade problem med dig. HAn har otrevlighet som sport.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Och vad i hela världen ger dig rätt att ta upp vad JAG har för bekymmer i en tråd där alla kan se?

Jag har inget problem tror jag. Men du kanske borde reflektera över att du öppet skriver om det på bloggen när du är storbloggare. Hur tror du jag vet liksom?


   
SvaraCitera
time
 time

Nachac:

HAn har otrevlighet som sport.

Ja, jag vet. Han/hon/det är den enda som skickar kritik på min blogg. Och den är aldrig konstruktiv. Man kan bli galen för mindre.


   
SvaraCitera
time
 time

tevepro:

Men du kanske borde reflektera över att du öppet skriver om det på bloggen när du är storbloggare.

Du får ta och citera mig där, för såvitt jag kan minnas har jag aldrig sagt "Jag har ätstörningar", i bloggen. Jag kan ha hintat att jag har svårt att få i mig en hel måltid, men eftersom ätstörningar numera är ett sånt luddigt begrepp omfattar det en hel del saker, inte direkt det folk brukar tro när de hör ordet. Därför har jag varit noga med att inte uttrycka det så.

Jag blir arg för att du komprimerar saker du inte känner till i ett enda ord som inte överensstämmer med verkligheten. Har en tendens att lacka på folk som uttalar sig utan att veta någonting alls.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Du skulle dit, alltså? Pratade för övrigt med någon polis idag om förra um-träffen. Ditt namn nämndes.

Okej! Vad sa polisföreståndaren?

Såklart att jag skulle dit, men så som det ballade ur, verkade det inte vara så värt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Have a_Cigar:

Okej! Vad sa polisföreståndaren?

Inte särskilt mycket. Ställde frågor.

Have a_Cigar:

Såklart att jag skulle dit, men så som det ballade ur, verkade det inte vara så värt?

Nja, det var rätt trevligt på det stora hela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Ja, jag vet. Han/hon/det är den enda som skickar kritik på min blogg. Och den är aldrig konstruktiv. Man kan bli galen för mindre.

Bara ta bort kommentarerna och ignorera.


   
SvaraCitera