Blivande_japan:
nä, det låter mysigt!
Hihi bra det.
Blivande_japan:
äh, jag pratade typ inte ens med hnm, känner mig sjukt dum såhär i efterhand!
tänker alltid att jag ska prata med folk, men sen börjar man prata med någon annan, så fastnar man där!
Ja det blev ju så! Flera man hade velat prata med som man knappt sa ett ord till för man hade fullt upp ändå. Men det viktiga är ju att man har kul, förhoppningsvis får man fler chanser att träffa dem man vill.
El Guaje:
Ja det blev ju så! Flera man hade velat prata med som man knappt sa ett ord till för man hade fullt upp ändå. Men det viktiga är ju att man har kul, förhoppningsvis får man fler chanser att träffa dem man vill.
så sant!
Blivande_japan:
du borde varit på den i lördags!!!!!!!
jag var till och med jättestädad, så dök du inte ens upp
såg du inte jag skrev det innan
du hade inte behövt vara städad!!
(fast det hade du inte behvöt om jag varit där hellerförståru väl)
jag hade mensvärk och magkramp och värmevallningar och grymtade av att röra mig, så jag var inte så pepp
Artie:
såg du inte jag skrev det innan
du hade inte behövt vara städad!!
(fast det hade du inte behvöt om jag varit där hellerförståru väl)
var ej städad för din skull!!
gillar faktiskt ej att vara dräggfull, har ba dåligt ölsinne ibland/för ofta
Artie:
jag hade mensvärk och magkramp och värmevallningar och grymtade av att röra mig, så jag var inte så pepp
ååh, jobbigt! förstår isf att du ej orkade!
Blivande_japan:
gillar faktiskt ej att vara dräggfull, har ba dåligt ölsinne ibland/för ofta
aha!
afst jag led iaf inte av det ölsinne du hade när vi sågs senast!! jag märkte inte av att det va så dåligt då. om det var det? jag tror du tyckte det efteråt eller inbillar jag mig det
Blivande_japan:
ååh, jobbigt! förstår isf att du ej orkade!
ja 🙁
men det känns lite tråkigt att missa den
sen var det några som dissa träffen tex VICTOR AHLEN och DISCO m f l så det gjorde mig besviken, jag fann inte motivationen att trots mitt tillstånd ´tvinga mig dit (som förra gången när jag var SUPERWOMAN och trots hög feber kom till er)
Artie:
afst jag led iaf inte av det ölsinne du hade när vi sågs senast!! jag märkte inte av att det va så dåligt då. om det var det? jag tror du tyckte det efteråt eller inbillar jag mig det
vilken tur det iaf!
tror det största problemet är att jag ej mins allt som hände själv, sen brukar man ju tycka att vissa saker man gör är pinsammare än vad människor runt omkring gör!
Artie:
men det känns lite tråkigt att missa den
sen var det några som dissa träffen tex VICTOR AHLEN och DISCO m f l så det gjorde mig besviken, jag fann inte motivationen att trots mitt tillstånd ´tvinga mig dit (som förra gången när jag var SUPERWOMAN och trots hög feber kom till er)
ah, men är dumt att tvinga sig åka långt om man har ont, blir bara jättejobbigt om det blir värre och man inte smidigt kan ta sig hem igen!