himla fint
Hahaha favorit i repris, älskar händelseförloppet från sida 33 och fram 😀
En umträff med nästan 3000 inlägg?? Det är passé
Har suttit sedan kl 01 och läst igenom alla inlägg i den här tråden.............................. som en bok, assmkt spänning och dramatik i början och genom drygt hälften som triggar ångesten i mig, efter sida 78 luckrar det upp, ljusnar och alla blir sams. händelseförloppet från den 10:e november och fram till slutet är så himla mysigt!!!!!!!!!!
Om jorden och dess civilisation finns kvar i all oändlighet är det säkert att säga att någon författare, någon gång, kommer att upptäcka den här tråden och basera sin bok på den.
Jag älskar er!
det är också safe to say att jag inte har ngt "liv".
uhuhuhuhu allt var bättre förr
lol när man nkmmr in å ba "aha 2013"
S3ON:
Har suttit sedan kl 01 och läst igenom alla inlägg i den här tråden.............................. som en bok, assmkt spänning och dramatik i början och genom drygt hälften som triggar ångesten i mig, efter sida 78 luckrar det upp, ljusnar och alla blir sams. händelseförloppet från den 10:e november och fram till slutet är så himla mysigt!!!!!!!!!!Om jorden och dess civilisation finns kvar i all oändlighet är det säkert att säga att någon författare, någon gång, kommer att upptäcka den här tråden och basera sin bok på den.
Jag älskar er!
vill ha en sammanfattning, vrf bråkade folk å vilka var d som bråkade
när jag läste igenom det så såg jag inge bråk överhuvudtaget lol, kanske på träffen du menar lol, såg varken horunge eller fitta, då räknas det inte som bråk, inte ens ett flamewar