Notifications
Clear all

Underkläder?

Ingenting:

jo! DU har gått och blivit en orange moderat! INTE okej

Nä, är inte blåblodig.

Ingenting:

jag vet, jag skäms för att säga att han tog min hångeloskuld också (inte med tomatåskalsongerna på)

Hahaha, fint där!

ReplyQuote

klenkaka:

Kan du bli avtänd om din partner har fula, "osexiga" underkläder på sig?

Ja, såklart.. Vill ju helst inte att hon ska ha fula underkläder, stor turn-off! Sexiga ftw!

ReplyQuote

bryr mig icke

ReplyQuote

massgrav:

Nä, är inte blåblodig.

sluta förneka

massgrav:

Hahaha, fint där!

[wink]

ReplyQuote

mediakatt:

Fattar, men om du köper sådana underkläder från början så fattar jag inte hur det blir dyrare.

om jag köper sexiga matchande underkläder från början menar du?
hur menar du? varför skulle det int blir dyrare?
tänk dej typ en exklusiv röd bh med tillhörande trosa som hänger i galge på väggen som man bara trånar efter att få sätta på sej... ska jag köpa den bh:n å en drös såna trosor, vilket är smart, så blir det ju endå dyrt.... eftersom att dom underkläderna är i en annan prisklass än de budget stringen har.

ReplyQuote

oerfaren:

om jag köper sexiga matchande underkläder från början menar du?

Nej, om du köper underkläderna du syftar på från början, men omatchande. Om du inte gör det så är det ju inte matchandet som är problemet, utan att du inte har råd med de mer "exklusiva" (i brist på bättre ord) du vill ha.

ReplyQuote
emmmaa

tror sidenkalsonger är det värsta som finns. träffade en kille i 25-års åldern som hade det. fick nästan lust att säga något som: hörru, lågstadiet ringde och ville ha tillbaka kallingarna

ReplyQuote

emmmaa:

sidenkalsonger

Fullständigt värdelöst material att göra underkläder av

ReplyQuote
emmmaa

KamikazeTomten:

Fullständigt värdelöst material att göra underkläder av

har aldrig riktigt förstått varför killar väljer att använda det? frivilligt liksom

ReplyQuote

emmmaa:

har aldrig riktigt förstått varför killar väljer att använda det? frivilligt liksom

Det ser ju lite flådigt ut

ReplyQuote

Sålänge hon inte trivs i dom så är jag nöjd[smile]

ReplyQuote
jnybom

Personligen tycker jag väldigt mycket om heta underkläder. Jag brukar inte heller vilja ta av dem helt under sexet heller, som någon tidigare sa.

ReplyQuote
Hampie

Tighta, rena, gärna färgstarka, sen är jag nöjd med dem. Jag hatar pösiga kalsonger.

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote