Hejsan!
skriv endast seriösa svar, annars kan ni ju skita i att läsa resten!
Jag vill bli mamma.. och känner mig allvarligt talat redo trotts att jag är så pass "ung" men samtidigt vill jag ge barnet en chans att leva. Och både jag och min pojkvän har sagt att vi ska vänta i alla fall ett år.
vad tycker ni?
kram
Varför?
emhs:
Jag vill bli mamma
Vänta något år. Du borde få mycket tid på dig att tänka igenom det och sedan så kan du leva loppan ett år för sen är det nästan kört i typ 15 år 🙁 Men har ni chans att försörja barnet och ge den en fin framtid så kör på 🙂
emhs:
trotts att jag är så pass "ung"
Hur "ung" är du då?
K-o-r-k-a-d--b-r-u-d--a-l-l-t-s-å-:-S
Homunculi:
Varför?
för att jag har arbetat med barn i flera år..
Hur ung är du?
bara bra att skaffa barn när man är ung om man vill förstöra sin framtid
Hando:
Hur "ung" är du då?
17år..
Cherry89:
Vänta något år. Du borde få mycket tid på dig att tänka igenom det och sedan så kan du leva loppan ett år för sen är det nästan kört i typ 15 år 🙁 Men har ni chans att försörja barnet och ge den en fin framtid så kör på 🙂
Jag jobbar redan, och min pojkvän är arbetssökande f.t men har jobb på G (:
Compton GangztaH:
K-o-r-k-a-d--b-r-u-d--a-l-l-t-s-å-:-S
tack! du verkar inte speciellt smart du heller som särskriver med bindestreck vilket bidrar till att man uttalar varje bokstav som enskild!
emhs:
17år..
Vänta något/några år till
Hando:
Vänta något/några år till
I will (:
emhs:
Jag jobbar redan, och min pojkvän är arbetssökande f.t men har jobb på G (:
Det är juh bra. Men det är nog bäst att vänta ett år så du kan roa dig ordentligt. Bäst att du lixom tar vara på din 18 års dag
Cherry89:
Det är juh bra. Men det är nog bäst att vänta ett år så du kan roa dig ordentligt. Bäst att du lixom tar vara på din 18 års dag
Sant!
Fast jag har bestämt att som max vara runt 20 (:
emhs:
för att jag har arbetat med barn i flera år..
Jag med, men jag vill inte ha barn för det.