Aviseringar
Rensa alla

UNGA MÖDRAR?

Förr födde man barn tidigare och låg runt mindre=färre "unga" mödrar (med dåtidens mått mätt).
Idag föder de flesta barn runt trettio års ålder och tonåringar ligger runt mer = fler "unga" mammor (med dagens mått mätt).

[tired]

SvaraCitera

Det är väl deras beslut att behålla barnet/barnen.
Nej,det är inte vanligare nu,hade jag levt på medeltiden hade jag vart trebarnsmamma.

SvaraCitera

Kan dom inte klistra en sån här tråd...[confused]

SvaraCitera

Det finns dom som är bra föräldrar som är unga! Men det jag tycker är väldigt FEL är när de röker när de har sina barn i famnen! Eller är ute och festar varje helg! :O

SvaraCitera

Älskar se den serien, unga mödrar är sexigt.

SvaraCitera

både farmor och mormor fick sina första barn när dom var 17, då var det minsann inga konstigheter [confused]

SvaraCitera

Det beror på mycket.

SvaraCitera

kåta tonåringar

SvaraCitera

Cacaoxo:

kåta tonåringar

Vi är alla brunstiga.

SvaraCitera

heddaway:

Vad tycker ni om unga mödrar?
Varför finns det så många unga mödrar idag?

Det är deras val. Sjävl tycker jag att det inte spelar någon direkt roll. Barn har ju kommit till i alla tider och idag (i alla fall i it-länder) har vi ju större möjligheter att uppfostra barn precis som alla andra med bidrag. Jag är 16 år och längtar efter barn, men jag skulle aldrig kunna tänka mig att skaffa barn utan någon ekonomisk bakgrund att stå på.

SvaraCitera

USSSSCCCCCH

SvaraCitera
kfufu

beror på hur unga dom är [confused]
Om dom är typ 16 17 elle nåt tycker jag de e fel, man borde liksom växa upp själv först å skaffa utbildning å sånt[crazy]

SvaraCitera

Dåligt.. de förstör sina liv =/

SvaraCitera

Jaa.. Ungdomar och deras horande ^^
Använd kondom bara så är jag nöjd.

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera