Notifications
Clear all

Unga tjejer

fy fan
vill inte ens vistas i samma rum med tjejer under 15...

ReplyQuote

Nintendos BFF:

MH HÅLLER MED, var ju inte alls länge sen jag var liten, och sen ba S*WOSCH* så blev man gammal o vuxen

kommer liksom ihåg när 00:orna var bebisar [cry]

ReplyQuote

Image

ReplyQuote

Självklart så förstår jag dig, ja menar du skulle ju inte äta en övermogen frukt, dricka en tjugotvå år gammal mjölk, använda ericssontelefon från 1992, köpa begagnade gamla utslitna kalsonger eller skaffa dig en 19-årig katt som husdjur liksom. Att då dra andra gränser när det gäller kvinnor eller i detta fall flickor vore ju hyckleri av rent socialdemokratiska proportioner. Själv är jag dock ingen fundamentalist så jag kompromissar lite ändå och säger att nioåringar är fair game.

ReplyQuote

Fingerprints:

kommer liksom ihåg när 00:orna var bebisar

jag med[cry] och nu är de typ byxmyndiga om två år[sad]

ReplyQuote

[chocked] ja tjenare. du kanske tänder på att vara i överläge annars måste jag tyvärr meddela att det är inte normalt att tända på prepubertala flickor.

fet keffing:

Sonya:

genom att lyssna på "Just dance" med Lady gaga

Just dance.

[love]

ReplyQuote

ceka92:

annars måste jag tyvärr meddela att det är inte normalt att tända på prepubertala flickor.

finns väl gott om tjejor i den åldern som gått igenom puberteten

ReplyQuote

Utspädaren:

finns väl gott om tjejor i den åldern som gått igenom puberteten

Tvärtom är det precis i början dvs, innan 15.Puberteten är 13-19 år, ifrån extremt lite utveckling till långsamt mer till att de blir vuxna. Vissa börjar puberteten tidigare men mannen som skrev i tråden talade "i allmänhet" och specifierade att de skulle vara innan 15. Han gillar dem inte för att de är tonåringar för att de ser ändå väldigt unga ut, han gillar dem för att de ser väldigt mycket ut som barn eller kanske för att de är illegala. Då är det spänningen.

ReplyQuote

ceka92:

han gillar dem för att de ser väldigt mycket ut som barn.

men de ser ju inte ut som barn. de ser ju ut som tonåringar

ReplyQuote

Utspädaren:

men de ser ju inte ut som barn. de ser ju ut som tonåringar

[tard] sök på Google efter "13-åring" och kolla på bilderna där de faktiskt är 13.

ReplyQuote

ceka92:

[tard] sök på Google efter "13-åring" och kolla på bilderna där de faktiskt är 13.

sett många 13-åringar med stora bröst och pubeshår t.ex., barn har inte feta pattar eller pubeshår.

ReplyQuote

Image

ReplyQuote

Tråden låst

ReplyQuote