Polisen:
Nej, lagen mot trakasserier.
Och vilken lag är det du tänker på då?
Penstrokes:
weed
nice
Polisen:
Det är inte upp till er att avgöra, utan det är killarna själva samt deras föräldrar som ska avgöra den saken.
Nej, det här är vår hemsida och vi bestämmer reglerna. Med din logik så borde din son få gå in i någon annans kollektiv och störa de som bor där utan att någon kan göra något åt det! Du borde kolla upp hur världen fungerar, pappa polis!
Penstrokes:
weed
Smoke it, every day.
Polisen:
Jag kan inte svara för hur andra poliser gör, men jag följer lagen och meddelar sidan samt dess ägare om vad de är misstänkta för.
fast det har du ju inte gjort, och även om så skulle vara fallet så är det knappast ditt jobb att försvåra en föreställd utredning. faktiskt.
Polisen:
Det är väl för helvete
DÄR slutade jag läsa.
Jag har alltid försökt hysa respekt till poliser men börjar mer och mer inse att många av poliserna i dagens samhälle inte är kapabla till det yrke de har.
Tyvärr.
Är dock glad över att du anmäler, mycket onödiga avstängningar och varningar som förekommer men ändå:
Är det inte bara bättre om din son lämnar den här skitsidan så han kan slita bort sin röv från datorstolen och göra något vettigare?
Det är ångestframkallande att se 11 åringar på internet, det upprör mig.
ps. tror att jag är extra otrevlig för att jag för tillfället är djävligt arg på poliser så ta det inte personligt. Skyller det på era arbetsgivare som verkar ha 70 IQ.
Tror att Konstapel Kask har större befogenheter än vad du har. Större kuk också för den delen.
Kontot låst I dag 00:09
till 2020-08-24
Låst av Stringburka
Motivering: Tråkigt troll
Får jag känna på din batong?
Polisen:
Jag kan PERSONLIGEN intyga att detta är osant då jag har känt Fredrik ända sedan han föddes och han är världens snällaste kille som aldrig skulle göra en fluga förnär.
Aw, fint, får ont i hjärtat när jag vet att min pappa tänkte så om mig en gång i tiden.
Men men, det är inte hållbart, bara pinsamt.
Haha, trevligt Vi trollar inte i detta forum
Sen antar jag att denna tråd förlorar sitt syfte om jag flyttar det till Klotter, så tråd låst.
Tråden låst