Aviseringar
Rensa alla

Ungdomsjobb?

Ämnesstartare

[smile]

SvaraCitera

[cool]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kompis jobbade på Burger King, som typ hjälp åt servitörerna.. Hon var 16 då, fick typ 85/h + extra för hon jobbade lör-sön eftermiddag, ibland till typ kl 21... Men hon var alltid jättetrött efter det, hade nästan inga raster.. Fick äta lunch när hon hann nån gång på typ tio min, 15 max.. Inte världens bästa arbetsförhållanden =/

SvaraCitera
Ämnesstartare

lillsulf:

Jag är 15 år och får mitt barnbidrag varje månad, men det räcker aldrig, jag skulle gärna vilja ha ett jobb, liksom, för att få in lite extra cash

men va fanken be dina föräldrar om mer pengar jag får mitt barnbidrag plus 3000 till av morsan o farsan och om dom tar slut så får jag lite mer fan man orkar inte jobba be dina föräldrar om pengar

SvaraCitera

Leta pant pucko [cool]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill oskcå käna pengar [smile]

SvaraCitera
Fiasco

äger_nr1:

men va fanken be dina föräldrar om mer pengar jag får mitt barnbidrag plus 3000 till av morsan o farsan och om dom tar slut så får jag lite mer fan man orkar inte jobba be dina föräldrar om pengar

Jag hatar såna som dig, lever på sina föräldrars pengar. Du kanske inte har tänkt på att alla inte har samma förhållande som dig? Bortskämda fanskap.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Telemarketing[cool]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Eskort

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sj så jobbar jag på en finare väg krog som är mer som en rasturang. o de har funkat bra för mej..[bigsmile]

SvaraCitera

Tyrael:

McDonalds.

18 år

SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaninen:

18 år

16 annars..

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta. Jag går på gymnasiet och klarar mig på 350 spänn i månaden. [tired]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Här är det fan helt djävla kukomöjligt att få jobb om man inte känner någon som kan fixa ett.

Om man inte vill slava för telemarketingföretag eller skyffla burgare.

Suck.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera