Miceparade:
Tänkte precis råda dig att fråga FreeWay
Du vet säkert vem det är. Du vet araben, Robin Hood?
Miceparade:
Tänkte precis råda dig att fråga FreeWay
Hur kul som helst ju 😀
FreeWay89:
Jo jag känner honom. Jag går visseligen inte i samma klass som honom men vi bor i samma studenthus och jag anser att vi är väldigt nära vänner
Sjuke jäveln är en stor anledning till att min lägenhet drabbades av översvämmning i oktober
ÅÅÅH ÄR DET DU??? Jag har hört historien! Skrattade mycket åt det
FreeWay89:
Du vet araben
Ahah, oh yes
WickedBarbie:
ÅÅÅH ÄR DET DU??? Jag har hört historien! Skrattade mycket åt det
Det jävla aset
Anade att det skulle få bita mig i arslet och kommer säkert att göra det i år framöver. Snart kommer ju lammningen och då lär ju skräckhistorier som den att berättas för lammen
FreeWay89:
Det jävla aset
Anade att det skulle få bita mig i arslet och kommer säkert att göra det i år framöver. Snart kommer ju lammningen och då lär ju skräckhistorier som den att berättas för lammen
Hur kul som helst ju, Elin skrattade lika gott hon... (Vet ej om han har sagt något om oss, men vi gav honom iaf Spelet i julklapp haha). Frågade ju så sent som förra fredagen om hur det hade gått, som jag förstod det klarade du dig relativt billigt undan? ^^
Lammning = nollning?
WickedBarbie:
Hur kul som helst ju, Elin skrattade lika gott hon... (Vet ej om han har sagt något om oss, men vi gav honom iaf Spelet i julklapp haha).
Jag vet inte asså. Han har la 500 000 tjejkompisar. Ni är bara en i mängden
WickedBarbie:
Frågade ju så sent som förra fredagen om hur det hade gått, som jag förstod det klarade du dig relativt billigt undan?
''Billigt'' beror ju på vad man menar. Fick betala 8000 i självrisk (uppdelat på 3 gånger så cirka 2700 per gång) så det blev cirka 1300 kr att leva på i 3 månader (räknat med mobilräkning på cirka 400 per månad).
Men visst i det stora hela kom jag väl billigt undan eftersom jag inte hade någon försäkring
WickedBarbie:
Lammning = nollning?
Korrekt
FreeWay89:
Jag vet inte asså. Han har la 500 000 tjejkompisar. Ni är bara en i mängden
Jag vet, han har massor av tjejkompisar, nästan stört O.o Hursom, vi gick i samma gymnasieklass (:
FreeWay89:
Men visst i det stora hela kom jag väl billigt undan eftersom jag inte hade någon försäkring
Det jag menade, hade ju kunnat bli hur mycket som helst!
FreeWay89:
Korrekt
All denna icke-göteborgska, man blir ju förvirrad.
WickedBarbie:
Jag vet, han har massor av tjejkompisar, nästan stört O.o Hursom, vi gick i samma gymnasieklass (:
Jaha vafan e ni inte ihop för då?!
WickedBarbie:
Det jag menade, hade ju kunnat bli hur mycket som helst!
Jo jag hade en jäkla tur där så sätt, men det var ju Andrés fel!
WickedBarbie:
All denna icke-göteborgska, man blir ju förvirrad.
Njae har nog inte riktigt med det att göra. De ville nog inte att vår nollning skulle associeras med nollning som man brukar tänka på: fylla och en massa förnedring, vilket det inte var - bara fylla
Blivande_japan:
5 dagar i veckan?
Det heter ju plugga heltid så... ja.
Fast det var olika på olika terminer. Vissa var det fullt hela veckan och andra var det lite lugnare på.
Myksa:
Det heter ju plugga heltid så... ja.
jo, men vet att när min moder pluggade på "heltid" så var hon högst 3-4 dagar i veckan på universitetet, och de flesta veckorna var hon där ca 2 ggr
Blivande_japan:
jo, men vet att när min moder pluggade på "heltid" så var hon högst 3-4 dagar i veckan på universitetet, och de flesta veckorna var hon där ca 2 ggr
Skillnad på skola och skola. De som läser "Civilingenjör och lärare" är ganska förbannade på SU eftersom det är så lite och låg kvalitet på undervisningen där jämfört med KTH. De tycker att de inte gör något eller har några krav på sig.
Skillnad på skola och skola...
Myksa:
Skillnad på skola och skola.
Jo, det är klart, men känns ändock som att "heltid" alltid borde vara just "heltid"