Jag sitter här och skriver en ostrapport, det enda jag har i huvudet. Den ska vara inne på fredag. BLÄ, vill hellre ha prov.
sitter här och försöker skriva projektarbetes-uppsats men alla papper ligger två meter bort. skulle också hellre ha prov
vad är en ostrapport?
what Kukelikakan said
hahaha hur ska man uppmuntra dig da :S
enhimmelskdrog:
sitter här och försöker skriva projektarbetes-uppsats men alla papper ligger två meter bort. skulle också hellre ha prov
Hehe jag är stolt att jag lyckats skriva 2-3 sidor idag. Vår rapport ska vara 12-15 sidor utan bilagor :O
Kukelikakan:
vad är en ostrapport?
Vi gör en ost i mejeriet sen ska vi skriva om tillverkningen, prover, HAACP, allmänt om ostar, hur de tillverkas, mogning, saltning osv..
Imoon:
hahaha hur ska man uppmuntra dig da :S
Det är hårt att kunna så mycket om mejeri 😉 haha.
Nej men sjung en låt eller något.
davvelito:
Hehe jag är stolt att jag lyckats skriva 2-3 sidor idag. Vår rapport ska vara 12-15 sidor utan bilagor
min uppsats ska också vara så typ, själva resultatdelen alltså. har inte börjat än
davvelito:
Vi gör en ost i mejeriet sen ska vi skriva om tillverkningen, prover, HAACP, allmänt om ostar, hur de tillverkas, mogning, saltning osv..
Aha låter fantastiskt roligt 😀
enhimmelskdrog:
min uppsats ska också vara så typ, själva resultatdelen alltså. har inte börjat än
När ska din vara klar?
Kukelikakan:
Aha låter fantastiskt roligt 😀
Att göra men inte skriva 😛
davvelito:
Att göra men inte skriva 😛
och att äta kanske ??
davvelito:
När ska din vara klar?
om 3 veckor så jag borde hinna, men ha då i åtanke att jag går i en SP3:a och har 1000 andra saker att plugga på/skriva klart/redovisa samtidigt
men du hinner nog ditt till fredag om du har hunnit skriva nästan 3 sidor idag
davvelito:
Det är hårt att kunna så mycket om mejeri 😉 haha.
vänta va :S
davvelito:
Nej men sjung en låt eller något.
neh :S:S:S
Kukelikakan:
och att äta kanske ??
Jo de kan vara rätt gött 🙂
enhimmelskdrog:
men du hinner nog ditt till fredag om du har hunnit skriva nästan 3 sidor idag
MM de kommer jag, sen har jag bara 2 rapporter till 😛
davvelito:
Jo de kan vara rätt gött 🙂