Notifications
Clear all

Urinvägsinfektion

Jag hade en period då jag fick 8 urinvägsinfektioner på raken. Det gav feta självmordstankar.

ReplyQuote
Topic starter

stereo total:

Jag hade en period då jag fick 8 urinvägsinfektioner på raken. Det gav feta självmordstankar.

[cry][cry][love][love][love][love][love][love][love]

ReplyQuote

Geigerzähler:

[cry][cry][love][love][love][love][love][love][love]

Ja, så jag vet mycket väl vad du går igenom [cry][love][love][love][love]

ReplyQuote
Topic starter

Geigerzähler:

Nej, han levde definitivt.

motivator3293063.jpg

ReplyQuote
Topic starter

Geigerzähler:

Dold text:

[bigsmile] [love]

Finns en hälsokostbutik i närheten så få Jesus att springa dit och köpa tranbärsbrustabletter, funkar jättebra mot UVI. Drick det och citronvatten, drick EN MASSSA MASSA.
Tycker så synd om dig som är penicillinallergiker, så mkt smärta du måste stå ut med [cry][sad]

ReplyQuote
Topic starter

timeisrunningout:

Håll fötterna varma, vad du än gör [mad]

farmor <3

ReplyQuote
Topic starter

isola:

Finns en hälsokostbutik i närheten så få Jesus att springa dit och köpa tranbärsbrustabletter, funkar jättebra mot UVI. Drick det och citronvatten, drick EN MASSSA MASSA.

Jesus har åkt hem så jag får göra det imorgon eller så, ska köpa tranbärsjuice på ICA och göra egen lemonad (utan socker) så att jag överlever till imorgon. [y]

ReplyQuote
Topic starter

Geigerzähler:

Jesus har åkt hem så jag får göra det imorgon eller så, ska köpa tranbärsjuice på ICA och göra egen lemonad (utan socker) så att jag överlever till imorgon. [y]

Bra! Se till att ha en massa värktabletter hemma också.
Fick en gång nästan gråtande ringa på hos en granntant kl 02.30 och tigga värktabletter. Hon var jättesnäll och bjöd in mig pratade om att hon sett min syster som är så söt medan hon rev runt i badrumsskåpet i sin morgonrock och en massa papiljotter.
Hon räckte mig sen en hel karta "Här, så att du.. klarar dig.."

ReplyQuote
Topic starter

isola:

Bra! Se till att ha en massa värktabletter hemma också.

Jag har alltid värktabletter, i mängder! [y]

isola:

Hon räckte mig sen en hel karta "Här, så att du.. klarar dig.."

[love]

ReplyQuote
Topic starter

Hatar UVI, misstänker att jag hade det i somras, vägrade gå till vc och hade symptom i fleeera veckor/månader [blush][sad][sad][sad] SKYNDA DIG IVÄG TILL VC!!!!!

ReplyQuote
time
 time

Geigerzähler:

Ah, tack för tipset!

Tycker isté fungerar bättre (snabbare+effektivare) än bara tranbärsjuice, trots att det ska vara bra det också.

isola:

farmor <3

[blush] Kan inte hjälpa det.

Idoufe:

fleeera veckor/månader

Ajajajaj flicka, du kan ju få njurproblem [sad] Been there done that!

ReplyQuote
Topic starter

timeisrunningout:

Ajajajaj flicka, du kan ju få njurproblem Been there done that!

mm1!! ni skällde på mig!

ReplyQuote