Notifications
Clear all

Ursäkta

Topic starter

om jag är lite 'out of sync', men i min egentliga existens så fyller min själ år, så jag 'svackar' lite grand.
Förvänta er också att jag kommer att vara så här till och från under den närmaste veckan, förutom på fredag, då jag ska hålla ett awesome fishy party där en broders son medelst blod och dansk körsbärslikör skall vigas in i familjen. [smile]

Topic starter

i don't really understand, you know, my swedish isn't so good yet, i am so sorry about that. but i think you should be proud of yourself man <3

ReplyQuote
Topic starter

Edward Cullen:

i don't really understand, you know, my swedish isn't so good yet, i am so sorry about that. but i think you should be proud of yourself man <3

you of proud think understand, about isn't but that. am be swedish sorry i really so so yourself good you man know, my should yet, i i don't <3

ReplyQuote
Topic starter

Ok, ser fram emot det.

ReplyQuote
Topic starter

Ad_Hoc:

you of proud think understand, about isn't but that. am be swedish sorry i really so so yourself good you man know, my should yet, i i don't <3

yeah i know you think my swedish is gay, but really, i am TRYING

ReplyQuote
Topic starter

Edward Cullen:

yeah i know you think my swedish is gay, but really, i am TRYING

i yeah is am TRYING gay, but think you my know swedish i really,

ReplyQuote
Topic starter

locura:

Ok, ser fram emot det.

[love]

ReplyQuote
Topic starter

Nu har téet nednått en temperatur då det är ofarligt för människor att konsumera

ReplyQuote
Topic starter

Ad_Hoc:

Nu har téet nednått en temperatur då det är ofarligt för människor att konsumera

vad bra [cute]

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote