Notifications
Clear all

usch ..

Topic starter

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Mamma sade en gång att hon varit nära att gå in och kolla för att hon inte förstod vad det var med mig, men hon pratade med mig istället

hehe, de låter bra det, tänk om alla hade sånna förstående föräldrar [bigsmile]

Samma sak hände mig ungefär, men jag hindrade då morsan från att gå in genom att dra internet sladden, var på nå annat då, kommer inte ihåg vad, var ett tag sen. Kommer ihåg att jag brukade spärra den sidan varje gång jag gick från datan eller så [bigsmile] Min morsa litar inte ett dugg på mig [cry] whatever, lever fortfarande =)

ReplyQuote

PEWPEWPEW:

Min morsa litar inte ett dugg på mig

Kan vara för att du så desperat döljer vad du gör på internet för henne. [smile] Om du inte har något direkt att dölja så borde du visa lite hur det funkar, och berätta lite om det och så. Jag tror att de flesta föräldrar snokar för att de inte har en aning om vad deras barn sysslar med. Berättar man för dem så snokar de inte. [smile]

ReplyQuote
Topic starter

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Kan vara för att du så desperat döljer vad du gör på internet för henne.

Nu har jag inte så jätte mycket att dölja, men det finns ju endel som man helst inte vill att dom ska se, men syftade inte bara på att hon inte litar på mig vad jag gör på datorn, det är mer än datan. [confused]
Men jag förstår hur du menar [bigsmile]

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote