Notifications
Clear all

utlösning

har inte fått än[blush]

ReplyQuote

tellmewhy:

vad gör ni med sperman när den kommit ut??

torkar me papper eller handduk... vill ja inte kladda sprutar ja direkt i pappret eller handduken...

ReplyQuote

tellmewhy:

ge mig tips hur det kan bli mindre kladdigt.

Spruta på ett papper.

Chickfactor:

kastrera dig sjalv!

Varför skulle det hjälpa? Det är ju sädesvätskan och inte spermierna som gör det kladdigt.

ReplyQuote

dynamit93:

använd kondom

aa de tycker jag låter bättre. för när jag brukar rnka av min kille ibland så kör jag först utan sen innan han kommer så sätter jag på en kondom så de slipper kladda xD haha ni killar är juh riktiga kladdmonster.[blush][love]

ReplyQuote

Blade Runner:

Varför skulle det hjälpa? Det är ju sädesvätskan och inte spermierna som gör det kladdigt.

han kommer inte ha någon lust att onanera=inget kladd.

ReplyQuote

själv står jag alltid upp och runkar, sitter aldrig ner längre!!

ReplyQuote

PrickiigStrumpa:

aa de tycker jag låter bättre. för när jag brukar rnka av min kille ibland så kör jag först utan sen innan han kommer så sätter jag på en kondom så de slipper kladda xD haha ni killar är juh riktiga kladdmonster.

det är ju meningen att han ska spruta dig på brösten!!! that is soft[crazy]

ReplyQuote

bajenfans93:

det är ju meningen att han ska spruta dig på brösten!!! that is soft[crazy]

mnä. jag diggar magen mer xP

ReplyQuote

PrickiigStrumpa:

haha ni killar är juh riktiga kladdmonster.[blush][love]

kan inte hjälpa[sad][blush]

ReplyQuote
Kevl
 Kevl

jag kör i ögat. Visst det svider o man ser inte så mycket i början. Men det försvinner när man gråter ut det sen [y]

ReplyQuote

tellmewhy:

ge mig tips hur det kan bli mindre kladdigt.

here comes the kicker.

Du har en muskel i dasen som heter PC-muskeln. Det är samma muskel som när du kniper åt när/efter du pissat. Om du tränar varje gång du pissar med att hela tiden knipa åt och slappna av (du kommer låta ungefär som någon som försöker få ut njursten) så kommer du såsmåningom få så stark PC muskel och sådan kontroll över den att när du känner att du är på väg och komma kan du bara knipa åt och vips! En kladd fi orgasm:D

Sen rekomenderar jag väl inte att reta dasen för mycke. utan ta en omgång med utlösning också, så slipper du vakna av ofrivillig utlösning.

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote