uppenbar:
Därför är det våldtäkt på låtsas
Kallas "playrape"
gurkmeja:
gör typ lite vad de vill med dig... Kanske låter sjukt...? Men har hört att det ska vara ganska vanligt med typ våldtäksfantasier... Alltså inte att bli våldtagen på riktigt!!!!
Jag tycker personligen att det inte finns något mer upphetsande än att halft bli lite tvingad. Men det är såklart för att man känner varann och skulle jag verkligen inte vela eller ha lust så självklart respekterar min kille det. Men jag ber han ändå ta kommando så mycket han vill för det är bara hett ^^
gurkmeja:
duschen....eller över köksbordet...
men jag vill inte bli biten i nacken!
Alltså gurkmejja vill gillar alla din porriga, sexiga stil och det e skitkul att du sprider dina åsikter här på ungdomar. Men börjar det inte bli lite förutsägbart? Nästan tråkigt? En tråd om att bli sexuellt utnytjad, är inte det lite 80? I might be drunk but Im not wrong... eller tvärtom.
Tror det är ganska vanligt med såna fantasier, drömde lite om sånt förut i alla fall, "tänk om han bara kunde ta mig..." osv.
Jag tycker om att HA "makten", porr där kvinnor är dominanta och sånt är det bästa jag vet
både jag och min flickvän gillar lite(?) smärta men vi leker inte våldtäkt...men närapå ibland(both ways!)
Tråden låst på grund av inaktivitet