Aviseringar
Rensa alla

Utseende

större läppar också

SvaraCitera

AndyFrain:

Om du fick välja att ändra något/några saker med ditt utseende vad skulle det vara?.

Ingenting.

Eller kanske längre kuk. [blush]

SvaraCitera

hum, kanske större bröst, större rumpa, smalare höfter, smalare midja

SvaraCitera

Hmm.. Lite större muskler och lite mindre "biprodukter av öl" mellan det dolda sexpacket, rakt hår, kortare ögonfransar, och kanske min orginalhårfärg tillbaka (utan att klippa håret)

Eller.. så skiter jag i allt det där och lever glad och lyckligt vidare utan att bry mig?
Skönt när man har så god självkänsla att man trots skavanker inte lägger tid på onödigt psykiskt lidande..
Allt det där går att lösa senare när man orkar lägga tiden på det och tycker det är värt att arbeta för.

SvaraCitera

Trivs med min kropp. Även om jag har lite bebismage och ibland får stressfinnar.

SvaraCitera
Timyan

skulle utöka mina former och göra ögonbrynen ljusare och lite mindre och fixa ljusblondt lockigt hår [y]

SvaraCitera
Timyan

och på det göra mina händer kvinnligare med andra naglar, ändra min ögonfärg till mörk mörk brun och göra ögonen större, sedan fixa felfri hy utan pormaskar etc [wink]

SvaraCitera

Kölbröstet...

SvaraCitera
elinc

skulle vilja ha mindre slitet hår och gärna ögonfransar som är sådär fint böjda

SvaraCitera

Förutom att jag skulle vilja vara +10 cm längre så skulle jag vilja smalare lår och armar samt stora ögon med fylliga ögonfransar, välvårdat långt hår och felfri hy.
Hade vart tipptopp, men är väl relativt nöjd som jag är! [party]

SvaraCitera

Mer kroppsmassa, kanske. Ja.

SvaraCitera

mindre kroppsmassa. slankare. bättre hållning.

SvaraCitera

Hahaha, intressant att läsa vad folk är missnöjda med...

Tjejer som tycker att de har för stora bröst och ben? ;D
Nu vet jag inte riktigt varför man skulle vilja ha mindre av detta, då de enda fallen då folk har för stort av detta, så beror det egentligen på att de har blivit för tjocka overall.
Jag vet många killar som klagar på att tjejer som de träffar har för smala lår. Det positiva som händer med tjejer som tränar är att de får just bredare lår, rumpa, välformad mage och bra hållning.
Vad gäller bröst så är väl ett problem att de ibland kan bli väldigt hängiga för vissa ifall de blir för stora, annars så kan det knappast bli för stora :).

Jag hade för övrigt valt att fixa så min näsa inte har någon uppstickande spets längst ut samt att den inte ska bredas ut allra längst ned, utan gå i en jämn utbredning och form hela vägen ned istället för den konstiga minispetsen :).
Vet inte hur jobbigt det är att fixa det där, ifall det är väldigt simpelt och kostar lite så kanske jag orkar göra det någon gång.

Aningen bredare mun också möjligen.
Saker som kropp et.c kan man ju kämpa sig till med träning iaf, allt som går att kämpa för är fixa är ju no problem!

SvaraCitera

jag skulle vilja ha mindre överarmar.....

SvaraCitera
time
 time

Skulle ej ha något emot att bli lite slimmare och muskulös, minska lite på axelbredden och fila ner näsan lite. [cool] Annars är jag faktiskt ganska nöjd, hyn skulle få vara lite finare och ögonbrynen lite mer lätthanterliga och så bara permanent hårborttagning på benen så är jag ready to go!

SvaraCitera