Aviseringar
Rensa alla

Utseende

Tror faktiskt: ingenting.

Ska kanske börja träna igen för att bli lite större och må bra. Men det är väl det enda. Är dock nöjd med så som jag redan är också. Tycker väldigt mycket om mitt ansikte och hår.

SvaraCitera

Haha, skulle kunna skriva ett extremt långt inlägg i denna tråd. Men skippar nog.

SvaraCitera

timeisrunningout:

ner näsan lite.

Ska väl undvika att förfölja dig, men jag gillar din näsa.

SvaraCitera

jag är nöjd med det mesta på min kropp[smile] men skulle man vara lite petig så kanske jag skulle vilja ändra lite på mina tår, annars är det mesta på kroppen bra[smile] fast fötterna kanske jag också skulle vilja ändra lite på, ja, och så vaderna och låren förstås, annars är jag nöjd som det är[smile] fast jag skulle ju kunna få lite sexigare rumpa, hört att många tjejer gillar det, och när man ändå talar om vad tjejer gillar, så kuken är jag väl inte heller helt nöjd med. men förutom det jag har nämnt så är jag nog ganska nöjd, eller ja, min mage skulle ju kunna bli lite sexigare, och så ryggen och bröstet förstår, många tjejer kollar ju på sånt, så skulle kännas bra om man såg bättre ut där. plus att armarna inte heller är helt som jag vill ha dom. sen så är väl inte ansiktet det snyggaste heller, så kanske skulle vilja göra om lite där också. sen så håret ja, det är ju oftast bara jobbig, så skulle gärna att det var lite annorlunda. men förutom allt det jag har skrivit så är jag nöjd med min kropp[smile] eller just det, min hy är ju inte den bäst, sen så är jag ju inte helt nöjd med min längd heller, så kanske skulle vilja ändra lite på den.

ja, det var väl allt. tycker det är dumt att klaga, så jag försöker acceptera mig själv så mycket som möjligt och vara nöjd med vem jag är och ser ut, vilket ni säkert märker[smile]

SvaraCitera

skrattade högt [love]

ok ska sluta förfölja kebu

SvaraCitera
time
 time

Nachac:

men jag gillar din näsa.

Tänkte först argumentera emot och säga att du inte sett den face-to-face, men det har du ju, så jag får väl bara svälja stoltheten och tacka.

För övrigt älskar jag också kebu. Även fast han inte älskar mig tillbaka. [cry]

SvaraCitera

timeisrunningout:

Tänkte först argumentera emot och säga att du inte sett den face-to-face, men det har du ju, så jag får väl bara svälja stoltheten och tacka.

[y]

SvaraCitera

smalare, mörkare ögonbryn (vet att färg och sånt finns, men för det första växer de ut rekordfort... och för det andra, vill ha mer naturligt :S) bli lite längre (fast växer ju fortfarande), och sen ha lite större ögon kanske, måste spärra upp de på foton för att inte se ut som att jag halvsover.

SvaraCitera

Allt!

SvaraCitera