Notifications
Clear all

utseende..

Dan_the_ironman:

Ska jag ta det som att du förstod mitt dåliga ordskämt?

det tycker jag att du ska göra [y]

stereo total:

Var inte ironisk. Menade det.

jaha [blush]

ReplyQuote

HK Berghdal:

jaha [blush]

Tycker förövrigt att du ska berätta det där nu!!!

ReplyQuote

stereo total:

Tycker förövrigt att du ska berätta det där nu!!!

aa du ska få veta ikväll men du måste lova att svara efter att jag sagt det!! [blush][blush]

ReplyQuote

HK Berghdal:

aa du ska få veta ikväll men du måste lova att svara efter att jag sagt det!! [blush][blush]

Vart skriver du det? Msn, sms eller pm?
Och ja, jag lovar att svara!!!

ReplyQuote

stereo total:

Vart skriver du det? Msn, sms eller pm? Och ja, jag lovar att svara!!!

sms!

ReplyQuote

HK Berghdal:

sms!

Har mobilen bredvid mig!

ReplyQuote

Frågade han inte ens om du kunde tänka dig använda en påse?[confused]

ReplyQuote

troll gone bad

ReplyQuote

säker på att inte han var full?[zzz]

ReplyQuote

HK Berghdal:

svaret finns där.

Lär dig stava istället om du är så förtjust i att klanka på annans särskrift, haha. Annars är det bara roligt att se dig slå dig själv i ansiktet med dina egna kommentarer.

ReplyQuote

:D:D:D:D:D:D:D

ReplyQuote

kindergartner:

Lär dig stava istället om du är så förtjust i att klanka på annans särskrift, haha. Annars är det bara roligt att se dig slå dig själv i ansiktet med dina egna kommentarer.

aha, det va inte i elak mening. tror jag markerade det med smileys i min text. för jag hade inget elakt uppsåt. men du har inte funnit problemet?

hon använde iaf sig mkt av utropstecken, stavade hade med två d:n, meningsuppbyggnaden och tankesättet igenom texten skrek f12. och det va det jag tänkte på när jag skrev min kommentar.

mina fel berodde på att jag försökte skriva snabbt. men varför lägga ner så mkt energi på denna fråga egentligen :S. jag tog den inte speciellt seriöst.

du kan gå in i min historik o läsa lite där och se om jag är förtjust i att klanka på andras särskrift.

jag tror att ditt grundtänk är rätt. jag tycker inte heller om forum-mobbare. men jag vet också att du gett dig på fel person, eftersom att jag inte är en sådan.

tips från coachen: fråga först, attackera sen. och inte tvärt om.

ReplyQuote