Hej, Vill ha tips på vad jag kan göra SJÄLV när jag är uttråkad. Tack!!
se på asiatiska animerade serier, skriv roman, se på YouTubevideor, skapa YouTubevideor, skapa musik, svara på AskRedditfrågor, läs bok
Onanera
reddit. finns alltid nåt där
123fendas:
se på asiatiska animerade serier, skriv roman, se på YouTubevideor, skapa YouTubevideor, skapa musik, svara på AskRedditfrågor, läs bok
Kan jag inte LYSSNA på musik också?!!
Råna en bank
adamtensta:
Hej, Vill ha tips på vad jag kan göra SJÄLV när jag är uttråkad. Tack!!
Vad gillar du att göra? Personligen brukar jag inte göra så mycket när jag är ensam, däremot skulle du kunna t.ex. dra till gymmet eller spela GTA 5. Det kanske inte låter så kul men du skulle kunna utnyttja den tiden till att göra klart dina uppgifter om du ens går i skolan.
Hoppas att detta hjälper.
adamtensta:
Kan jag inte LYSSNA på musik också?!!
Haha ta det chill. Ja, men jag brukar inte ofta göra det i isolation, eftersom det är ganska tråkigt.
baka bullar, laga mat, jobba och spela.
Lär dig ett instrument 🙂
Mer tips tack!
noid3a:
Vad gillar du att göra? Personligen brukar jag inte göra så mycket när jag är ensam, däremot skulle du kunna t.ex. dra till gymmet eller spela GTA 5. Det kanske inte låter så kul men du skulle kunna utnyttja den tiden till att göra klart dina uppgifter om du ens går i skolan.Hoppas att detta hjälper.
Så du menar att jag ska göra nåt jag tycker om? Tydligt svar tack
adamtensta:
Så du menar att jag ska göra nåt jag tycker om? Tydligt svar tack
Försök hitta på något som du är intresserad av, är det inte tillräckligt tydligt?