Aviseringar
Rensa alla

Vad är det bästa som har hänt er under 2011?

Ämnesstartare

El Guaje:

Hoppas det går vägen för dig!

Hoppas jag med! [smile] Hoppas det fortsätter gå bra för dig!

SvaraCitera

Blivande_japan:

att du nog skulle passa [y][wink]

tack[smile]

SvaraCitera

Glömde säga det.

Men 2011 har varit det bästa året i mitt liv.

Över och ut.

SvaraCitera

Att jag fått äran att lära känna och även träffa en helt underbar (samt väldigt sällsynt) UM:are. För första gången på länge har jag en riktig vän, som jag kan dela i princip alla mina tankar med.

Fick en egen lägenhet (hyresrätt), också. Fantastiskt.

SvaraCitera

Jag blev snyggare fick en iphone och spenderade årets sista natt med killen jag gillar

SvaraCitera

Proteus:

Att jag fått äran att lära känna och även träffa en helt underbar (samt väldigt sällsynt) UM:are.

hon är bäst

SvaraCitera

Träffade en fantastisk människa som kom att vara både as-svinig och helt jävla underbar

SvaraCitera

bytte skola

SvaraCitera

isola:

hon är bäst

Ingen protest! [blush]

SvaraCitera

Hade massa bra sex på den sista tiden av året också. [love] började kunna komma [love]

SvaraCitera

Tog studenten, och gjorde det jag lovade mig själv att göra efteråt: Flytta hemifrån till en annan stad. Där började jag högskolan och har i och med det träffat jättefina människor och jag trivs sjukt bra i min utbildning.

Har även hänt en hel del skit, och hoppas på mer bra saker 2012 (men det är inget jag bör förvänta mig även om jag hoppas).

SvaraCitera
Nirr
 Nirr

Började träffa en jättefin kille som numera är min pojkvän, tog studenten, började på universitetet och fick jobb.

Det var väl det som var det bästa. Hade ett mkt bra år överlag.

SvaraCitera

Måste nog vara hundis [bigsmile]

SvaraCitera