Notifications
Clear all

Vad är ditt drömjobb?

Topic starter

Ha ett gårdsmejeri eller en soft pub. Men det jag arbetar med är relativt nära, beror lite på vilken avdelning jag är på.

ReplyQuote

Illustratör, författare, röstskådis, skådespelare, professionell harpspelare, webbdesigner*, förpackningskonstruktör*. Det är väl de två sistnämnda som jag typ försöker satsa på för tillfället, så får vi se sen. Mycket fungerar som fritidsintressen också.

Om jag inte varit så allergisk så hade trädgårdsmästare varit lockande också!

ReplyQuote
Topic starter

Något som har med historia att göra, forskare/historiker kanske.

ReplyQuote
Topic starter

Gynekolog[cool]

ReplyQuote
Topic starter

LUMOS:

Frågar svt om man får praktisera på bolibompa - då ser dom hur bra jag är 😉

[surprised][bigsmile] jag ska göra!

passaro:

Något som har med historia att göra

Bra att det finns människor som tycker om historia, hade annars fått dåligt samvete

ReplyQuote

Djurskyddsinspektör [love]
Fast jag ska inte satsa på det, ska försöka hitta nåt sätt att utbilda mig till djurvårdare eller nåt istället.

ReplyQuote
Topic starter

Nanofysiker[blush]

ReplyQuote
Topic starter

Vad som helst. Vill bara ha ett jobb! [wink]

ReplyQuote
Topic starter

Kilowatt:

Djurskyddsinspektör [love]

[love][love][love][love][love][love]

ReplyQuote
Topic starter

Psykiatriker, hjärnforskare och sån där som får uttala sig i svt-debatter. Mm, för varje gång jag ser på svt-debatter blir jag arg över att den sidan jag står på argumenterar så dåligt. Vet inte riktigt vad man ska bli bara för att få uttala sig om många saker.

Vill skapa teknik i min forskning som kan ta fram ett riktigt dollhouse och sen se mänskligheten förstöra sig själv.

Skulle också kunna tänka mig att bli ledare för en nation som jag kan göra superbra. Typ som Hitler fast utan att vara ond. Det är ju ungefär som ett jobb. Men jag har så bra idéer som ingen annan politiker kommer på. Det gäller att våga vara lite radikal, helt enkelt.

Psykiatriker är väl det mest realistiska så det är det jag siktar på just nu.

ReplyQuote

isola:

Min pappa jobbade som detta när jag var yngre. När jag frågade vad han gjorde på sitt jobb så sa han att han "skrev lite papper och pratade med folk". Så nu vet du vad en sådan gör! [crazy]

jag kan båda så jag blir nog perfekt inom yrket

ReplyQuote